English

زهرا آهنگرزاده:

پیش بینی جوی پایدار برای خراسان رضوی

کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: هم اینک در شمال و شمال شرقی استان ابرناکی و مه رقیقی وجود دارد که از ظهر امروز به تدریج از میزان آن کاسته خواهد شد.

پیش بینی جوی پایدار برای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: وضعیت جوی استان در سه روز آینده در غالب نقاط استان پایدار است و به جز افزایش سرعت وزش باد در نواحی شرقی استان، تغییرات دمایی چندانی نخواهد داشت.

آهنگرزاده در ادامه این خبر اعلام کرد: هم اینک در شمال و شمال شرقی استان ابرناکی و مه رقیقی وجود دارد که از ظهر امروز به تدریج از میزان آن کاسته خواهد شد.

کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: دمای شهر مشهد نیز در همین مدت بین یک تا هشت درجه سانتیگراد در نوسان بوده که بیشینه امروز دمای هوای مشهد نیز به ۹ درجه بالای صفر و کمینه آن نیز به منهای ۲ درجه زیر صفر می رسد.

آهنگرزاده در خاتمه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیشابور با منهای پنج و بردسکن با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان بوده اند و بیشترین وزش باد استان نیز در تایباد و با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه