English

آیدا فاروقی:

آغاز بارش‌های برف و باران در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: آغاز کاهش محسوس دما برای فردا، شنبه، در مناطق مختلف خراسان رضوی خواهد بود و بیشینه دمای امروز مشهد ۱۷ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

آغاز بارش‌های برف و باران در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: بارش‌های برف و باران از امشب از غرب و شمال غرب استان آغاز شده و تا روزهای میانی هفته آینده همراه با افت دما و شدت و ضعف ادامه می یابد.

فاروقی در ادامه این خبر اضافه کرد: طی این مدت بارشهای پیش‌بینی شده در مناطق گرمسیری خراسان رضوی به صورت رگباری و همراه با رعد و برق و در مناطق سردسیری به صورت باران و برف رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: بیشترین حجم باران در ساعات پایانی امشب و روز شنبه برای استان پیش‌بینی شده است که این بارشها همراه با افزایش ابرناکی، افزایش سرعت وزش باد، تشکیل مه، کاهش میدان دید و در مناطق مستعد مانند ارتفاعات هزارمسجد به شکل باران و برف خواهد بود.

وی در ادامه متذکر شد: آغاز کاهش محسوس دما برای فردا، شنبه، در مناطق مختلف خراسان رضوی خواهد بود و بیشینه دمای امروز مشهد ۱۷ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز  ۲ درجه کاهش دما دارد و برای روز شنبه همراه با افت شدید، ۷ درجه ای پیش‌بینی شده است.

فاروق تصریح کرد: کمینه دمای هوای مشهد ، دیشب ۳ درجه سلسیوس بود که برای روزهای میانی هفته آینده به زیر صفر خواهد رسد و برای امروز، جمعه، افزایش شدت وزش باد به ویژه در مناطق جنوب شرقی استان خراسان رضوی همراه با افزایش ابرناکی پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: باخرز با کمینه دمای یک درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای ۲۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

فاروقی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستانهای تایباد و فریمان با سرعت ۴۳ کیلومتر ذر ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه