English

امید جهانخواه:

کشف مواد مخدر به صورت خشکبار و صنایع دستی در مرز دوغارون

ناظر گمرکات خراسان رضوی بیان کرد: مامورین گمرک دوغارون حین بازرسی کالا پارچه‌های آغشته به هروئین را کشف نمودند و در کشفی دیگر هروئین در داخل کیسه حاوی برگه زردآلو جاسازی کشف شد.

کشف مواد مخدر به صورت خشکبار و صنایع دستی در مرز دوغارون

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امید جهانخواه ناظر گمرکات خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: کشف مواد مخدر در گمرک دوغارون طی چند روز گذشته به صورت جدید و در پارچه و خشکبار.

جهانخواه در ادامه این خبر اضافه کرد: در تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری بیش از ۴ کیلوگرم مواد مخدر در قالب پارچه آغشته به هروئین کشف شد.

ناظر گمرکات خراسان رضوی همچنین افزود: مامورین گمرک دوغارون حین بازرسی کالای همراه مسافر به بوی تند و زننده یکی از چمدان‌ها مشکوک و پس از بازرسی پارچه‌های آغشته به هروئین را کشف نمودند.

وی در ادامه این مطلب یادآور شد: همچنین در ۱۳ بهمن ماه نیز مامورین گمرک دوغارون هنگام بازرسی به محتویات کیسه متعلق به یکی از مسافرین از طریق دستگاه ایکس ری مشکوک شدند.

ناظر گمرکات خراسان رضوی ادامه داد و تصریح کرد: پس از بازرسی انجام شده مقدار ۱/۹۶۰  کیلوگرم هروئین که در داخل کیسه حاوی برگه زردآلو جاسازی شده بود، کشف شد.

جهانخواه در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: متهمان و مواد کشف شده به دستور دادستان تایباد به پلیس مواد مخدر منطقه انتظامی تایباد تحویل داده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه