English

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

لزوم پیگیری مهارت های چهارگانه در ارتش/آموزش‌ها در ارتش باید براساس سناریو و مهارت محور باشد

فرمانده نیروی دریایی ارتش بر لزوم پیگیری مهارت های چهارگانه در ارتش تاکید کرد و گفت: ارتقاء مهارت‌های عمومی ستادی، مهارت‌های تخصصی، مهارت‌های دینی و مهارت‌های عملی در اولویت های ارتش است.

لزوم پیگیری مهارت های چهارگانه در ارتش/آموزش‌ها در ارتش باید براساس سناریو و مهارت محور باشد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امیر دریادار شهرام ایرانی در جمع کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱حمزه اظهار داشت: سربازان پا در رکاب ارتش جمهوری اسلامی در قوای مختلف از شرق تا غرب میهن اسلامی را پوشش داده و با تمام قوا آماده جانفشانی در راه پرچم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا در خدمت نظام است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ابراز کرد:به تعامل و همکاری دو نیروی ارتش اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی دریایی از امواج دور در تلاش است که خطرها را شناسایی کرده و امنیت را در کشور برقرار کند و نیروی زمینی نیز نقش محوری و کلیدی در مسئله حفظ امنیت دارد و با تعامل اثربخش و همیاری این قواست که امنیت میهن اسلامی حفظ می شود.

وی بر لزوم پیگیری مهارت های چهارگانه در ارتش تاکید کرد و افزود: ارتقاء مهارت‌های عمومی ستادی، مهارت‌های تخصصی، مهارت‌های دینی و مهارت‌های عملی در اولویت های ارتش است.

وی اضافه کرد: امروزه مسئله ای که به شدت حائز اهمیت است توجه ویژه به آموزشات "سناریو محور" و "مهارت محور" است که باید این دو، به صورت همزمان پیگیری و دنبال شوند تا همچنان قدرتمند باقی بمانیم.

امیرشفیعی ارشد نظامی ارتش در منطقه نیز گزارشی از عملکرد قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان و یگان های تحت امر لشکرارائه کرد و گفت: هم اکنون لشکر ۲۱ حمزه علاوه برانجام ماموریت خود در منطقه آذربایجان درنقطه صفرمرزی غرب کشور در حال انجام دستورات سلسله مراتب نیروی زمینی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه