English

امام جمعه تبریز:

مشکلات باشگاه تراکتور به صورت جدی پیگیری شود/ حمله سایبری به صدا و سیما جای تأسف و نگرانی دارد

امام جمعه تبریز با اشاره به مشکلات باشگاه تراکتور گفت: امیدواریم با اقدامی که استاندار و نمایندگان مجلس شروع کرده اند مشکلات تیم فوتبال تراکتور تبریز و سایر باشگاه ها به زودی حل شود.

مشکلات باشگاه تراکتور به صورت جدی پیگیری شود/ حمله سایبری به صدا و سیما جای تأسف و نگرانی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز با اشاره به دیدار رهبرانقلاب با مداحان اظهار داشت:ایشان چند نکته کلیدی در این دیدار فرمودند که هیئت یک واحد اجتماعی بر محور مودت اهل بیت به سمت اهداف اهل بیت است و هیئت عزاداری محل تبیین و بیان احکام و پاسخ به سوالات است.

وی افزود: مداحی هنر منحصر بفرد است، اشک دل را صفا می دهد و مستمع را به تاریخ می برد و با معارف آشنا می کند و باید مطالبی که در هیئات بیان می شوند متقن و مستند باشد.

امام جمعه تبریز در ادامه خاطر نشان کرد: انسان اگر عدالت داشته باشد می تواند به سمت تقوا برود و یکی از راهکارهای ایجاد عدالت در جامعه مبارزه با فساد است.

آل هاشم ابراز کرد: یکی از ضرر های فساد اقتصادی این است که بیت المال خالی می شود و به جیب شخص طماع و حریص می رود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به برگزاری میز خدمت نیز اشاره کرد و گفت:میزهای خدمت یک حرکتی عالی است اما این معنای این نیست که در طول هفته در ادارات به روی مردم بسته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: مسئولین در هفته ساعاتی تعیین کنند تا مردم مشکلاتشان را بگویند.

آل هاشم با تبریک صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ابراز کرد: موفقیت تیم فوتبال ایران در صعود به جام جهانی جای خوشحالی دارد.

امام جمعه تبریز در ادامه به مشکلات باشگاه تراکتور نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اقدامی که استاندار و نمایندگان مجلس شروع کرده اند مشکلات تیم فوتبال تراکتور تبریز و سایر باشگاه ها به زودی حل شود.

وی گفت: ضمن تشکر از پیگیری و اقدامات، درخواست داریم تا به صورت جدی این مساله پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه عنوان کرد: حرکت دیروز در صدا و سیما واقعا جای تاسف و نگرانی دارد باید در حوزه فناوری برای ایجاد ایمن سازی سامانه فناوری صدا و سیما تلاش زیادی شود.

وی افزود: از مسئولین فنی صدا و سیما در سطح کشور و استان می خواهم تلاش بیشتری برای امنیت انجام دهند تا مایه آبروریزی نباشد.

امام جمعه تبریز در ادامه به اشتباهات محاسباتی آمریکا نیز اشاره کرد و گف: راه اندازی جنگ تحمیلی و حمایت همه جانبه از صدام به امید بر اندازی جمهوری اسلامی که در نهایت آن جنگ با همه خسارت ها موجب اقتدار و عزت نظام اسلامی شد.

آل هاشم در ادامه با بیان اینکه دهه فجر بهار جهاد تببین است گفت: توان وظرفیت های جبهه خودی فراوان و حقانیت این جبهه مهم ترین ابزاری است که اگر به درستی حرکت اتفاق بیفتد قطعا دشمن و حرکات او برای همه مشخص خواهد شد.

وی یادآور شد: اینکه رهبر انقلاب اسلامی میفرمایند بایستی حقایق را با منطق قوی و سخن قوی و عقلانیت کامل همراه با زینت عاطفه و به کارگیری اخلاق منتشر کرد به این معناست که هر بیان حقی که همراه با دعوت است باید عناصر دعوت در آن رعایت شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه باید دستاورد های انقلاب را در تمام حوزه ها را مطرح کرد گفت: نمی گویم مشکل نداریم، من پریروز به محله سیلاب رفتم و از مغازه ها بازدید کردم، به میوه فروش رفتم و قیمت ها را دیدم، آقایان دستگاه نظارتی کجایید؟ این بی سر و سامانی در بازار تا کِی؟

وی گفت: در آستانه ماه رمضان و عید هستیم، به بازار رسیدگی کنید من از بی توجهی دستگاه های نظارتی گله مندم.

آل هاشم بیان کرد: ائتلاف جنایتکار سعودی و امارات علاوه بر محاصره همه جانبه مردم یمن با قطع اینترنت و اخلال در سیستم اطلاعاتی یمن جلوی خبررسانی صادقانه و بی طرفانه به جهان را گرفته اند.

وی افزود: آل سعود چاره ای جز آتش بس ندارد و خود را باید برای شکست بزرگ آماده کند.

امام جمعه تبریز در پایان گفت: مردم آذربایجان و نمازگزاران جمعه تبریز حمایت خودمان را از مردم مظلوم یمن اعلام می کنیم و به عربستان و امارات هشدار می دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه