English

در بازدید رئیس کل دادگستری استان از زندان تنکابن صورت گرفت: آزاد شدن ۴۰ نفر از زندانیان واجد شرایط آزاد رئیس کل دادگستری استان مازندران، معاونان وی، مدیرکل زندان ها استان و ۴۶ نفر از قضات غرب استان از زندان تنکابن بازدید کردند و در جریان این بازدید ۴۰ نفر از زندانیان واجد شرایط از زندان آزاد شدند.

آزاد شدن ۴۰ نفر از زندانیان واجد شرایط

رئیس کل دادگستری استان مازندران، معاونان وی، مدیرکل زندان ها استان و 46 نفر از قضات غرب استان از زندان تنکابن بازدید کردند و در جریان این بازدید 40 نفر از زندانیان واجد شرایط از زندان آزاد شدند.

آزاد شدن 40 نفر از زندانیان واجد شرایط

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین اکبری در حاشیه بازدید از زندان تنکابن اظهار داشت: همه هدف و مساعی ما کاهش جمعیت کیفری و استفاده از مجارات های جایگزین حبس است و یکی از برنامههای دادگستری استان بازدید مستمر از زندان های سراسر استان و دیدار چهره به چهره با زندانیان و رسیدگی به مشکلات مددجویان است.

وی بر حضور مستمر همکاران قضایی استان مازندران، نظارت و بررسی وضعیت زندانیان تأکید کرد و ادامه داد: در بازدید‌های هدفمند و مستمر از زندان‌ها، روحیه زندانیان تقویت و مشکلات آنان بررسی و رسیدگی همچنین زمینه دسترسی زندانیان به مقامات و مسئولین قضایی که ازحقوق مددجویان است فراهم می شود.

به گزارش موج، در جریان این بازدید علاوه بر بررسی آخرین وضعیت قضایی کلیه زندانیان، زمینه بهره مندی 135 نفر از زندانیان از مرخصی، همچنین کمک مؤمنانه برای بیش از 200 نفر فراهم و برای 100 نفر از خانواده های زندانیان لوازم التحریر تهیه شد.

گفتنی است با کمک خیرین برای یک زندانی منزل مسکونی ساخته و برای دختر یکی از زندانیان جهیزیه تهیه و تحویل خانواده آنان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه