English

مدیر آبفای شاهین شهر اعلام کرد؛

اصلاح بیش از ۲۵۰۰ هزار متر از خطوط انتقال و شبکه فرسوده فاضلاب شاهین شهر

مدیر آبفای شاهین شهر گفت: بیش از 2500 متر از خطوط انتقال و شبکه فرسوده فاضلاب شاهین شهر در سال جاری، اصلاح و بازسازی شده است.

اصلاح بیش از 2500 هزار متر از خطوط انتقال و شبکه فرسوده فاضلاب شاهین شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، شاهرخ شریفی در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد: شبکه فاضلاب این شهر درحدود 50 سال قدمت دارد که بخش های زیادی از آن فرسوده شده و به همین دلیل نیاز به بازسازی فوری دارد.

وی افزود: کل طول شبکه فاضلاب شهرهای شاهین شهر و گز در حدود 455 هزار متر و کل طول خطوط انتقال در حدود 25 هزار و 500 متر است که در سال اخیر نزدیک به سه هزار متر آن اصلاح شده است.

این مقام مسئول به فرسودگی شبکه و خطوط انتقال فاضلاب خیابان های طالقانی و شهید مدرس شاهین شهر اشاره کرد و گفت: از مجموع 6500 متر خط انتقال فاضلاب این خیابان با قطر 1400 میلیمتر تاکنون در حدود 1400 متر اصلاح شده و بازسازی و اصلاح 1200 متر دیگر آن با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان از محل منابع داخلی در حال انجام است. 

مدیر آبفای شاهین شهر گفت: اصلاح 1200 متر از خط انتقال فاضلاب خیابان شهید مدرس شاهین شهر به قطر 600 میلیمتر نیز با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان از محل منابع داخلی در حال انجام است که تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تا پایان سال به پایان برسد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه