English

محمد اهلی:

پست ۶۳ کیلو ولت در شهرک صنعتی ۲ اردبیل احداث می شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور تامین برق پایدار و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، پست برق 63 کیلو ولت در شهرک صنعتی 2 اردبیل احداث می شود.

پست 63 کیلو ولت در شهرک صنعتی 2 اردبیل احداث می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به توسعه شهرک صنعتی 2 اردبیل، پست 230 کیلووات این شهرک دیگر جوابگوی برق مورد نیاز واحدهای تولیدی نخواهد بود که به همین علت، احداث پست جدید در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از درخواست های این شرکت در جریان سفر ریاست جمهوری به اردبیل، احداث پست برق در چند شهرک صنعتی از جمله شهرک صنعتی اردبیل2 بود که خوشبختانه این درخواست جزو یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل اجرای این پروژه تاثیر گذار را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با احداث این پست، برق مورد نیاز صنایع جدید این شهرک طی چند سال آتی تامین خواهد شد.

اهلی می گوید: خوشبختانه با تملک فاز توسعه 95 هکتاری شهرک صنعتی اردبیل2 در ابتدای سال جاری، سرمایه گذاران بزرگ و مناسبی برای حضور در آن اعلام آمادگی نموده اند که به طور حتم با بهره برداری از این طرح های بزرگ، برای خیل عظیمی از جوانان جویای کار، اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

وی از تامین زمین رایگان برای اجرای این پروژه خبر داد و گفت: جانمایی و محل احداث پست جدید انجام شده است و انتظار می رود شرکت برق منطقه ای آذربایجان عملیات اجرایی این پروژه را آغاز نماید.

اهلی تامین زیرساختها در شهرکهای صنعتی را جزو یکی از اصلی ترین وظایف و اولویت های این شرکت برشمرد و گفت: توسعه شهرکهای صنعتی و تامین زیرساختها در آن، بستر بسیار مناسبی را برای حضور سرمایه گذاران ایجاد می کند  که باید از فرصت برای افزایش تولید و اشتغال استان استفاده کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه