English

سردار رحیم یعقوبی:

شهید سلیمانی، خاکریزی از شمال مدیترانه تا تنگه عدن احداث کرد

مشاور عالی رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: با حضور شهید سلیمانی در فرماندهی سپاه قدس تحولی بزرگ در این نیروی سپاه بوجود آمد و تمام تحرکات و تحولاتی که فرمانده شهید جبهه مقاومت در سپاه قدس به سرانجام رساند.

شهید سلیمانی، خاکریزی از شمال مدیترانه تا تنگه عدن احداث کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار رحیم یعقوبی مشاور عالی رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در سخنانی بیان کرد: حاج قاسم از بین برنده اراده آمریکایی‌ها و شهید سلیمانی خاکریزی از شمال مدیترانه تا تنگه عدن احداث کرد و در این مسیر ارتش‌های کوچک، چابک، شجاع، تکلیف مدار و آماده را برای جهان اسلام تشکیل داد.

سردار یعقوبی این سخنان را در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور همرزمان فرمانده رشید جبهه مقاومت از کشور‌های سوریه، عراق، لبنان، سوریه، فلسطین و یمن، در حسینیه ثارالله تربت حیدریه برگزار شد بیان کرد و ادامه داد: برای شهید سلیمانی ده‌ها بار صحنه ترور پیش آمد و او هیچگاه از مسیری که در آن بود، تردید نکرد و به تکلیف و رسالت خود به نحو احسن عمل کرد.

مشاور عالی رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین تاکید کرد: با حضور شهید سلیمانی در فرماندهی سپاه قدس تحولی بزرگ در این نیروی سپاه بوجود آمد و تمام تحرکات و تحولاتی که فرمانده شهید جبهه مقاومت در سپاه قدس به سرانجام رساند، به تشکیل جبهه مقاومت جهان اسلام منجر شد.

 وی در ادامه متذکر شد: در حالی که ۷۵ درصد سوریه سقوط کرده و از بین رفته بود و همه سران استکباری و دول غربی مصمم بودند که بشار اسد باید برود، اما رهبر معظم انقلاب فرمودند بشار اسد باید بماند و شهید سلیمانی این سخن ولایت فقیه زمان خود را به منصه عمل رساند و بشار اسد را تثبیت کرد.

شهید سلیمانی

 سردار یعقوبی در خاتمه یادآور شد: امروز به مدد حاج قاسم از شمال مدیترانه تا تنگه عدن، محل عبور انرژی جهان، خیمه زدیم و دشمنان نظام به قدرت بلامنازع انقلاب اسلامی پی برده اند.

شایان ذکر است که: در دومین سالگرد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه‌های مختلفی در سراسر استان برگزار شد و در این مراسم، برگزاری خطابه و سخنرانی، نواختن زنگ مقاومت و برپایی منابر عزاداری وبزرگداشت سردار دلها در خراسان رضوی سوگواری از جمله بخش‌های این ویژه برنامه‌ها در استان خراسان رضوی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه