English

حسن بهرام نیا:

بصیرت چراغ راه تشخیص فتنه است

استاندار ایلام گفت: مردم ایران در سال ۸۸ بلوغ سیاسی خود را نشان دادند و تجلی وحدت و انسجام جهت دفاع از حق و حقیقت را به رخ جهانیان کشیدند.

بصیرت چراغ راه تشخیص فتنه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا دقایقی پیش در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در مصلی بزرگ شهر ایلام در حال برگزاری است اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در سال ۸۸ تجلی بلوغ سیاسی را نشان داده و تارو پود فتنه را در هم تنیدند.

استاندار ایلام با بیان اینکه تشخیص فتنه بسیار سخت است اضافه کرد: بصیرت چراغ راه تشخیص فتنه است و مردم عزیز در سال ۸۸ بلوغ سیاسی خود را نشان دادند و با آگاهی کامل فتنه دشمنان ایران اسلامی را خنثی کردند.

وی خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی است.

بهرام نیا در پایان با بیان اینکه مردم مؤمن و ولایتمدار استان ایلام نیز در کنار دیگر هموطنان عزیز خود از پیشگامان این حرکت حماسی بودند و همگام با دیگر ایرانیان در اقصی نقاط کشور، نهم دی را به نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران اسلامی، تبدیل کردند افزود: امید است با استفاده از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب بتوانیم با کار جهادی و انقلابی در مسیر اعتلای کشور گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه