English

بیانیه مجمع بسیجیان استان یزد به مناسبت قیام مردمی ۹ دی

به تعبیر مقام معظم رهبری خلق حماسه 9 دی با اراده انسانی ناممکن بوده و دست خدای متعال . روح ولایت و روح حسین بن علی (علیه السلام) در لحظه لحظه آن حماسه ماندگار دیده می شود.

بیانیه مجمع بسیجیان استان یزد به مناسبت قیام مردمی ۹ دی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، متن بیانیه مجمع بسیجیان استان یزد به شرح زیر است:

حماسه ۹ دی؛ تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است امام خامنه ای (مدظله العالی).

حماسه ماندگار و جاودانه ۹ دی ۱۳۸۸ که به تعبیر مقام معظم رهبری خلق آن با اراده انسانی ناممکن بوده و دست خدای متعال . روح ولایت و روح حسین بن علی (علیه السلام) در لحظه لحظه آن حماسه ماندگار دیده می شود، سند گویای رویش انقلاب اسلامی و پیوند ناگسستنی ملت ایران با نظام اسلامی است که تمام برنامه ها و توطئه های از قبل طراحی شده دشمنان و معاندان این انقلاب را بر باد داد و ثابت کرد مردم مسلمان و ولایت مدار ایران اسلامی همچنان بر عهد و پیمانی که با شهدا و امام شهدا بسته اند، ثابت قدم و استوارند و با تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) کشتی انقلاب را از طوفان فتنه ها به سلامت عبور خواهد داد.

۹ دی با هدایت داهیانه ی مقام معظم رهبری و حضور همه اقشار ملت در صحنه، بزرگترین توطئه ای که به تعبیر معظم له، بین ۱۰ تا ۱۵ سال طراحی آن بطول انجامیده بود را نقش بر آب کرد. ۹ دی روزی که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، اگر صدها بار برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شکر بجا آورده شود باز هم کم است ، روز نمایش بصیرت ، هوشیاری و دشمن شناسی مردم مسلمان ایران و روز میثاق با ولایت و پیروزی ملت ایران در آزمون دیگری بود.

بسیجیان استان یزد ضمن گرامی داشت این روز بزرگ و حماسی ، بار دیگر بیان می دارند که راه شکست توطئه های استکبار و رژیم صهیونیستی، چیزی جز اطاعت از رهبری و حفظ و تقویت پیوند امام و امت نیست و پیرو پیام رهبر

عزیزمان به بسیجیان در هفته بسیج، اعلام می داریم که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می توانیم در همه مسائل عمومی کشور بویژه استان دارالعباده و دارالعلم یزد، اثر بخش و مشکل گشا باشیم. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر