English

حماسه ۹ دی بساط فتنه گران را در هم پیچید

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: حماسه بزرگ و پرمعنای ۹ دی، بساط فتنه خطرناک ایادی استکبار و هتاکان به ساحت مقدس حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) را در هم پیچید.

حماسه ۹ دی بساط فتنه گران را در هم پیچید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، به مناسبت یوم اللّه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، رؤسا و دادستان‌های حوزه های قضایی استان و مسئولان و قضات و کارکنان این مجموعه با حضور پر شور در راهپیمایی و تجمع نهم دی، سالروز میثاق امت با ولایت را گرامی ‌داشتند.
مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: حماسه ۹ دی نماد عزّت،استقلال و بصیرت ملت ایران است و امروز میهن اسلامی برای رسیدن به قله های پیشرفت و افتخار بیش از هر زمان دیگری به بصیرت و حضور آگاهانه مردم نیازمند است.
قهرمانی گفت: حماسه بزرگ و پرمعنای ۹ دی، بساط فتنه خطرناک ایادی استکبار و هتاکان به ساحت مقدس حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) را در هم پیچید و بصیرت و هوشمندی مثال‌زدنی ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان کشید.
وی ابراز داشت: اینجانب با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز حضور عاشورایی و تاریخ‌ساز ملت بزرگ ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در برابر فتنه‌گران و ایادی استکبار را گرامی می‌دارم.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین حماسه ۹ دی را نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی خواند و افزود: امروز، میهن اسلامی برای رسیدن به قله های پیشرفت و افتخار بیش از هر زمان دیگری به بصیرت و حضور آگاهانه مردم در صحنه نیازمند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه