English

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون:

از باند جدید ارتوپدی در جویبار رونمایی شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون گفت: ماده اولیه باند ارتوپدی، محصول جدید شرکت پتروشیمی کارون امروز در جویبار رونمایی شد.

از باند جدید ارتوپدی در جویبار رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا صدیقی زاده با بیان اینکه محصول جدید این شرکت ماده اولیه تولید باند ارتوپدی است، اظهار داشت: این ماده اولین محصول شرکت پتروشیمی کارون در حوزه پزشکی است که پس از شناسایی و مطالعه بازار و برآورد نیاز کشور توسط تیم بازاریابی، فرآیند مهندسی معکوس با موفقیت انجام و به مرحله تولید رسید.

وی با بیان اینکه این محصول در حوزه پزشکی است، ادامه داد: پس از تهیه نمونه‌های اولیه و کسب تأییدیه‌های لازم فرآیند تجاری سازی این محصول انجام شده و اکنون به تولید انبوه رسیده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون گفت: میزان ارزبری این محصول طبق برآورد‌های اولیه در حال حاضر معادل 7 تا 10 میلیون دلار در سال می باشد.

وی با اشاره به اینکه هفت شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی این محصول را تولید می کنند، خاطرنشان ساخت: مواد اولیه آن پیش از این از خارج کشور تأمین می شد که با تولید مواد اولیه این محصول 100 نیاز این شرکت‌ها داخلی سازی شده است.

صدیقی زاده سبکی وزن، قابلیت عکسبرداری، ضد آلرژی و هوایی آسان وقابلیت بالا در تحمل وزن را از ویژگی‌های این محصول عنوان کرد و افزود: این محصول به منظور تولید رزینی بکار می رود که در تولید باند‌های ارتوپدی پلیمری یا سنتزی (اصطلاحاً باند‌های ارتوپدی فایبرگلاس) مورد استفاده قرار می گیرد.

وی یادآور شد، باند‌های گچی سابق دارای مشکلاتی از جمله وزن زیاد، فرآیند تهیه آزاردهنده و عدم امکان عکسبرداری دقیق به دلیل عبور پذیری ضعیف X-Ray بودند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون گفت: محققان موفق شدند با استفاده از مواد پلی یورتانی و استفاده از تکنولوژی پریپلیمر‌های Moisture-Cure این مشکلات رو حل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه