English

خالق منصوری:

فضای ادارات جهت تردد معلولان مناسب سازی شود

سرپرست شهرداری ایلام گفت: تمامی بانک‌ها و دستگاه‌ها باید فضای مناسب جهت تردد جانبازان، معلولان و سالمندان را ایجاد نمایند.

فضای ادارات جهت تردد معلولان مناسب سازی شود

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، خالق منصوری ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان گفت: همه دستگاه ها و بانک ها موظف به مناسب سازی فضا برای تردد معلولان و کم‌توانان هستند و این دستورالعمل به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

سرپرست شهرداری ایلام با بیان این‌که عدم مناسب‌سازی دوائر دولتی مشکلات بسیاری را برای معلولان، سالمندان و کم‌توان جسمی به دنبال دارد خاطرنشان کرد: در صورتی که ادارات از این ابلاغیه تمکین نکنند، هیچگونه خدماتی از سوی شهرداری دریافت نکرده و همچنین ادارات در دست ساخت نیز باید پیوست مناسب سازی جهت صدور پایان کار داشته باشند.

سرپرست شهرداری ایلام ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات مورد بحث جمع‌آوری متکدیان و معتادان متهاجر است که باید جمع آوری این افراد با حضور نمایندگانی از شهرداری، بهزیستی، نیروی انتظامی، دادستانی وسایر ارگان‌های مربوط انجام و بازآفرینی این افراد در اولویت قرار گیرد.

منصوری در پایان اظهار داشت: تامین ست‌های ورزشی و وسایل بازی در پارک‌ها و شهرهای بازی جهت استفاده معلولان از دیگر مصوبات این جلسه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه