English

سرهنگ حمیدرضا دهنوی:

ابلاغ لغو طرح منع تردد شبانه در خراسان رضوی

رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: محدودیت تردد شبانه موجب افزایش حوادث رانندگی است و کاهش تردد و خلوتی معابر از عوامل افزایش تصادفات است و بیشتر تصادفات شدید در شب و در ساعات خلوتی معابر رخ می‌دهد.

ابلاغ لغو طرح منع تردد شبانه در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رییس پلیس راهور خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با دستور رییس جمهوری و ابلاغ پلیس راهور کشور، طرح منع تردد شبانه در مشهد و دیگر مناطق استان نیز لغو و این دستور به همه شهرستان‌های استان ابلاغ شده‌ است.

سرهنگ دهنوی در ادامه این خبر اظهار کرد: این طرح از اول آذرماه پارسال، به دلیل شیوع کرونا اجرایی شد که در نخستین روزهای اجرای طرح میزان تردد تا ۸۵ درصد کاهش یافت.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: طبق گفته کارشناسان اجرای این طرح نقش مهمی در کاهش چرخه انتقال ویروس کرونا داشت اما در حال حاضر با انجام واکسیناسیون و روند کاهشی بیماری کووید ۱۹، این طرح لغو شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: محدودیت تردد شبانه موجب افزایش حوادث رانندگی است و کاهش تردد و خلوتی معابر از عوامل افزایش تصادفات است و بیشتر تصادفات شدید در شب و در ساعات خلوتی معابر رخ می‌دهد.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی همچنین متذکر شد: از شهروندان درخواست می شود با توجه به لغو طرح منع تردد شبانه، به مقررات پایبند باشند و با بی احتیاطی و سرعت بالا، حوادث جبران‌ناپذیری را رقم نزنند.

سرهنگ دهنوی در خاتمه یادآور شد: اجرای طرح منع تردد در داخل شهرها ابتدا در اول آذر ۹۹ از ساعت ۲۱ تا ساعت ۴ صبح اعمال می شد که در ادامه این محدودیت به ساعت ۲۲ تا ساعت ۳ بامداد تغییر یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه