English

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

۸۳ هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: 83 هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

83 هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه در جمع بانوان شاغل کمیته امداد منطقه یک و دو ساری و نکا اظهار داشت: کمیته امداد اولین نهادی است که ‌در روزهای نخستین پیروزی انقلاب با هدف کمک به نیازمندان و محرومان ایجاد شد.

وی ادامه داد: کمیته امداد خدمات بسیاری به نیازمندان ارائه می دهد و هدف از این خدمت رسانی توانمندسازی مددجویان و نیازمندان است تا آنها نیز خودکفا شوند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: بانوان شاغل کمیته امداد مازندران به صورت جهادی و انقلابی به نیازمندان خدمات ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه بانوان شاغل این نهاد با سعه صدر و اخلاقی نیکو به کمک محرومان می شتابند، تصریح کرد: 83 هزار خانوار در استان تحت حمایت هستند و از این میزان 70 درصد مددجویان را زنان تشکیل می دهند که به دلایل مختلف تحت حمایت قراردارند.

حجت‌الاسلام عالیشاه افزود: در راستای خدمت رسانی به نیازمندان باید آسیب ها را شناسایی کرد و در رفع مشکلات گام برداشت.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران نیز بیان داشت: بانوان شاغل این نهاد با صبوری و برنامه ریزی مناسب به ارائه خدمات به نیازمندان می پردازند که جای تقدیر دارد.

سمیه قاسمی طوسی افزود: باید از زنان متخصص در راستای امور استفاده کرد و به نتایج مطلوب دست یافت و همه باید برای کمک به نیازمندان و محرومان در صحنه باشیم.

همچنین مشاور مدیرکل در امور بانوان و خانواده کمیته امداد مازندران نیز عنوان داشت: 48 هزار و 631 نفر از مددجویان تحت حمایت در استان، زن سرپرست خانوار هستند.

وی افزود: فوت سرپرست، طلاق و متارکه، سرباز بودن سرپرست خانوار، زندانی بودن سرپرست خانوار و بدسرپرستی از عواملی است که زنان، تحت حمایت این نهاد قرار می گیرند.

مشاور مدیرکل در امور بانوان و خانواده کمیته امداد مازندران تصریح کرد: جلسات مشاوره و فرهنگی، بیمه درمانی و مکمل، مسکن، خدمات فرهنگی مانند اردو، ازدواج، صندوق امداد ولایت، تسهیلات و امکاناتی است به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت ارائه می شود.

وی گفت: بانوان شاغل این نهاد با برنامه ریزی مناسب به ارائه خدمات به نیازمندان و محرومان می پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه