English

معاون برنامه ریزی و پژوهش سازمان پسماند شهرداری اصفهان خبر داد؛

کسب رتبه کمیته برتر نظام پیشنهادات توسط سازمان مدیریت پسماند اصفهان

معاون برنامه ریزی و پژوهش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از کسب رتبه کمیته برتر نظام پیشنهادات توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در میان سازمان های مختلف شهرداری خبر داد.

کسب رتبه کمیته برتر نظام پیشنهادات توسط سازمان مدیریت پسماند اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فرشاد مستأجران با اعلام این خبر توضیح داد: در اولین دوره جشنواره نظام پیشنهادات شهرداری اصفهان ، کمیته سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در میان کمیته های سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری اصفهان به عنوان تنها کمیته، موفق به کسب رتبه برتر شد.

وی با اشاره به جزییات این انتخاب، توضیح داد: معیارهای انتخاب کمیته برتر مواردی از جمله تعداد پیشنهادهای بررسی شده، سرعت بررسی پیشنهادات و پاسخگویی و همکاری با کمیته مرکزی شهرداری در زمینه برگزاری رویدادهای خلاقانه بوده است.

رئیس کمیته نظام پیشنهادات سازمان مدیریت پسماند، با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند همواره برای تحقق این معیار ها تلاش کرده، افزود: کمیته نظام پیشنهادات سازمان مدیریت پسماند علاوه بر تشکیل منظم جلسات و بررسی پیشنهادات واصله، به دلیل همکاری تنگاتنگ در برگزاری نهمین دوره رویداد ایده کاپ دانش آموزی با بیش از 1900 ایده واصله و داوری تمامی ایده ها در سه مرحله، توانست در معیارهای تعیین شده نمره قابل قبولی کسب کند و حائز رتبه برتر شود.

معاون برنامه ریزی و پژوهش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به توجه مستمر سازمان به پرورش ایده ها و حمایت از طرح های خلاقیت محور بیان می کند: مدیریت پسماند از جمله عرصه های است که خلاقیت و نوآوری می تواند به بهینه سازی آن کمک کند و سازمان مدیریت پسماند با حمایت از این رویکرد، بستر مناسب برای اجرایی سازی ایده های ارزشمند و موثر در راستای حفظ محیط زیست و توسعه پایدار را فراهم می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه