English

محمد اهلی:

قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی اردبیل فسخ می شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی استان فسخ می شود.

قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی اردبیل فسخ می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در سومین جلسه هیات حل اختلاف و داوری در سال جاری گفت: بر اساس قانون، موظف به بازپس گیری اراضی از قراردادهای راکد هستیم که بدین منظور در طول سال چندین جلسات هیات حل اختلاف و داوری تشکیل و قراردادهای راکد فسخ می شود.

وی تصریح کرد: در صورت عدم آزاد سازی اراضی راکد، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک ها و نواحی صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود و شهرکهای صنعتی جولانگاه دلالان و فرصت طلبان خواهد شد که این خود نشان از اهمیت برگزاری این جلسات دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه جلسات هیات حل اختلاف با حضور داور و صاحبان خود قراردادها تشکیل می شود افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 3 جلسه هیات حل اختلاف و داوری در شرکت شهرکهای صنعتی تشکیل شده است که در این جلسات، 75 قرارداد واگذاری مورد بررسی قرار گرفته که نتیجه آن منتهی به مهلت به برخی از قراردادها و یا فسخ برخی دیگر شده است.

اهلی ، همچنین اشاره ای هم به نحوه نقل و انتقال واحدهای تولیدی کرد و افزود: بر اساس قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک های صنعتی و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران، هرگونه نقل و انتقال و فروش اراضی عرصه و اعیان واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی بدون اخذ مجوز از شرکت شهرک های صنعتی محمل قانونی نداشته و فاقد اعتبار می باشد و آثار حقوقی آن بر عهده متعاملین خواهد بود و تنظیم هرگونه سند و مبایعه نامه ای در این خصوص غیر قانونی بوده و باطل می باشد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه