English

عبدالرضا اقبال:

کشتی گیران فرنگی کار اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رئیس هیات کشتی استان اردبیل گفت: کشتی گیران فرنگی کار اردبیلی به همراه 3 مربی سازنده استان به اردوی تیم ملی کشتی نونهالان کشور دعوت شده اند.

کشتی گیران فرنگی کار اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عبدالرضا اقبال ، رئیس هیات کشتی استان اردبیل گفت: از سوی فدراسیون کشتی 2 کشتی گیر فرنگی کار استان اردبیل به نام های ایلیا ابراهیمی در وزن 68 کیلوگرم از شهرستان پارس آباد و علی جانی در وزن 85 کیلوگرم به همراه مربیان سازنده به اردوی بستر سازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور دعوت شده اند.

وی افزود: فدراسیون کشتی در راستای وعده ی خود در مورد حمایت ویژه از استعدادهای نونهال پس از اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان، اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان را با حضور نزدیک به 90 کشتی گیر و مربی سازنده آن ها در خانه کشتی شهید صدرزاده محل تمرینات تیم های ملی بزرگسالان برگزار می کند.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل بیان کرد: در بین دعوت شدگان آقایان فرض اله اصلانی و حیدر فرخنده به عنوان مربیان سازنده و نادر مشروطی به عنوان مربی به این اردو دعوت شده اند.

اقبال تصریح کرد: این اردوی یک هفته ای طی روزهای 4 تا 10 آبان ماه به منظور آشنایی کشتی گیران با محیط خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود و جنبه ی تفریحی، فرهنگی و آموزشی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه