English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

راهداران در جاده های مازندران مستقرهستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد: با توجه به کاهش دما و وجود توده هوای سرد در استان در طول روزهای آینده، راهداران این اداره کل با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانیی، آمادگی کامل برای اجرای عملیات راهداری و ایمن سازی محورهای ارتباطی استان را دارند.

راهداران در جاده های مازندران مستقرهستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباسعلی نجفی با اعلام این مطلب اظهار داشت: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 33 اکیپ راهداری در قالب 250 ماشین و 350 راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان طول محورهای برفگیر مازندران را 3700 کیلومتر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 22 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان مجهز  و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد در آنها برقرار است، خاطر نشان ساخت: با توجه به کاهش دما و بارش باران و برف در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی را همراه داشته باشند.

به گزارش موج، مسافرین و رانندگان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه