English

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی

نباید آبی از خالق‌وردی به همدان، منتقل شود/تأمین آب پایدار وظیفه وزارت نیرو است

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تأمین آب پایدار وطیفه وزارت نیرو است و دولت قبل در این زمینه کوتاهی کرده و باید برای تأمین آب پایدار، تلاش می‌کرد، گفت: با حل مشکلات آب همدان، نباید آبی از خالق‌وردی به همدان، منتقل شود.

نباید آبی از خالق‌وردی به همدان، منتقل شود/تأمین آب پایدار وظیفه وزارت نیرو است

 

به گزارش خبرگزاری موج همدان، فتح‌الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه 27 مهرماه در شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همدان با اشاره به اینکه تأمین آب پایدار وطیفه وزارت نیرو است و دولت قبل در این زمینه کوتاهی کرده و باید برای تأمین آب پایدار، تلاش می‌کرد، گفت: با حل مشکلات آب همدان، نباید آبی از خالق‌وردی به همدان، منتقل شود.

توسلی با بیان اینکه تأمین آب پایدار وطیفه وزارت نیرو است، تصریح کرد: دولت قبل در این زمینه کوتاهی کرده و باید برای تأمین آب پایدار، تلاش می‌کرد.

وی ادامه داد: ما باید تضرع کنیم و از خدا خواهش کنیم باران رحمت ببارد تا از این شرایط خارج شویم.

‌ نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استفاده از مازوت در نیروگاه مفتح به سلامت مردم آسیب زده و باید فکری اساسی برای این مورد داشته باشیم.

فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: باید تغییراتی در مصرف آب در شیوه سنتی کشاورزی برای حل تنش آبی، ایجاد شود.

مردم باید در استفاده از آب، مراعات کنند و به ظرفیت داخلی مانند استفاده از آب‌هایی که در قنات‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد توجه شود.

فلاحی تصریح کرد: در بحث کشاورزی، مصرف آب همچنان به روش سنتی است و این مشکل در شهرستان‌ها نیز وجود دارد که باید حل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه