English

توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست صورت گرفت:

دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست طی 10 روز گذشته حین گشت و کنترل در شهرهای محمودآباد، فریدونکنار، نوشهر، آمل، بابل، جویبار، کیاسر و بهشهر متخلفان شکار و صید را به همراه 24 قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در محمودآباد مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز 4 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

در فریدونکنار مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز 2 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

در نوشهر نیز مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست با داشتن حکم قضایی منزل یک شکارچی حرفه ای بازرسی و مقداری گوشت مرال، یک  قبضه سلاح شکاری و یک تخته پوست خرگوش کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست و مأموران نیروی انتظامی شهرستان آمل در مأموریت مشترک یک متخلف را که پس از شکار پرندگان با سلاح شکاری قاچاق نسبت به انتشار تصاویر شکار خود در فضای مجازی تبلیغ می کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

با دستور مقام قضایی پس از بازبینی تلفن همراه فرد مذکور 2 قبضه سلاح شکاری، لاشه یک قطعه پرنده قرقاول نر، 5 قطعه مرغابی و یک قطعه چنگر کشف و ضبط کردند.

در چند مأموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی منطقه جنگلی چلاو، دشتسرو دابودشت چهار شکارچی غیرمجاز به همراه 3 قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ، لاشه یک رأس مرال و شوکا و یک قطعه آبچیلک دستگیر و در ادامه مأموریت 12 رشته دام هوایی پرندگان را جمع آوری کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست بابل حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز را به همراه 4 قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

در جویبار مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از  شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری، لاشه دو قطعه پرنده (چنگروخوتکا) کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر حین گشت و کنترل در مناطق آزاد این شهرستان یک شکارچی حین شروع به شکار دستگیر و از او یک  قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

مأموران پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت و کنترل در منطقه قلعه پلنگان از شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری و لاشه یک رأس گراز کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی چهار متخلف را به همراه 4 قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ، لاشه سه طاقه قرقاول و یک قطعه کبک دستگیر کردند.

به گزارش موج، متخلفان باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه