English

حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم :

احداث بزرگراه جیرفت-بم تسریع شود

امام جمعه جیرفت با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رونق و تحول اقتصاد روستایی این شهرستان، گفت: روند احداث بزرگراه جیرفت-بم باید تسریع شود.

احداث بزرگراه جیرفت-بم تسریع شود
به گزارش خبرگزاری موج کرمان، حجت‌الاسلام میثم تارم، امام جمعه جیرفت ظهر امروز با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از پروژه احداث بزرگراه جیرفت-بم بازدید کرد. 
 
وی با اشاره به مشکلات روستاییان در حمل و نقل محصولات کشاورزی و نیز حجم تردد خودرویی از محور مواصلاتی موجود، افزود: توسعه زیرساخت‌ها علاوه بر کاهش خطرات می‌تواند به رونق صنعت گردشگری و نیز اقتصاد روستایی جیرفت کمک کند.
 
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: با توجه به اهمیت این پروژه انتظار است اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه جذب و تا دهه فجر 1400 برای بهره‌برداری در اختیار مردم قرار بگیرد. 
 
حجت‌الاسلام تارم با انتقاد از وضعیت آنتن‌دهی موبایل و اینترنت در این محور، خاطرنشان کرد: شبکه موبایل در محور جیرفت-بم باید تقویت شود و برخی هزینه‌های انجام شده در این راستا به سرانجام برسد.
 
 بزرگراه جیرفت-بم امسال به بهره برداری می رسد
 
محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان نیز اظهار داشت: عدم ثبات بازار افزایش هزینه‌ها و مشکلاتی در حوزه پیمانکاری پروژه‌ها ایجاد کرده است.
 
وی افزود: با وجود مشکلات، پروژه‌ها بی‌وقفه در حال اجرا است و در صدد جذب اعتبارات مورد نیاز هستیم که پیش‌بینی می‌شود با تحقق آن، بزرگراه جیرفت-بم نهایتا تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه