English

پوستر جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان رونمایی شد

پوستر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان امروز با حضور شهردار اصفهان و دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان رونمایی شد.

پوستر جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، پوستر پنجمین المپیاد فیلمسازی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان به همت احسان برآبادی بر اساس شعار جشنواره با عنوان «سینما، سرزمین خیال» طراحی شده است.

شهردار اصفهان در آیین رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کودک و نوجوان که در عمارت تاریخی عالی قاپو برگزار شد ،گفت: با توجه به هماهنگی با ستاد کرونا استان، برخی از فیلم‌ها در فضای باز نمایش داده می‌شود.

علی قاسم زاده بیان داشت: جشنواره سی و چهارم با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.

در ادامه دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با بیان اینکه شعار جشنواره امسال «سینما سرزمین خیال» است، گفت: در شرایط تلخ و شکننده کرونا کودکان هراس زده و سوگوار با دنیای سینما به آرام بخشی خیال روی می‌آورند.

علیرضا تابش افزود: امیدوارم که از بار غم‌ها کاسته شود، جشنواره‌ها و رویدادهای هنری به روال سابق خود بازگردد و شاهد حضور خانواده‌ها در محفل‌های فرهنگی و هنری و به خصوص جشنواره‌های تخصصی کودک و نوجوان باشیم.

وی توضیح داد: امسال بیش از ۵۵۰ اثر به بخش ملی و بین المللی جشنواره سی و چهارم رسید. آثار متقاضی در بخش ملی جشنواره امسال ۴۳۸ اثر است که ۳۲ اثر سینمایی با مقررات جشنواره مطابق بود و مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با اشاره باینکه از میان کل آثار رسیده به جشنواره ۱۶ اثر با موضوع کرونا است، بیان داشت: آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره امسال نیز شامل ۱۰ وبسری، ۱۵ پویانمایی، ۱۷ فیلم کوتاه و ۱۸ فیلم بلند است.

رونمایی پوستر جشنواره کودک

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه