English

کسب مقام برتر در تعامل بین بخشی و فرا بخشی

استاندار هرمزگان از محمدحسین نوروزی مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم دربیست وچهارمین جشنواره شهید رجایی تقدیر کردند.

کسب مقام برتر در تعامل بین بخشی و فرا بخشی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با حضور استاندار هرمزگان، مقامات و مدیران ارشد استان، فرماندهان نظامی و انتظامی به میزبانی استانداری هرمزگان و با همکاری شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در محل سالن اجتماعات امام سجاد(ع) شهرک فجرگاز برگزار شد.
طی ارزیابی های صورت گرفته از عملکرد و سنجش سطح کیفی و کمی فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در دستگاه های اجرایی استان هرمزگان در سال 1399 و در راستای دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت کشور، شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در ارائه همکاری موثر در تعامل بین بخشی و فرا بخشی به خود اختصاص داد.
لازم بذکر است در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی، فریدون همتی استاندار هرمزگان از زحمات و تلاش های بی شائبه محمدحسین نوروزی مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم وکارکنان این مجموعه در جهت خدمت رسانی و ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی به مردم کشور بالاخص استان هرمزگان با اعطای لوح تقدیر و تشکر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه