English

بهزاد مهدوی:

اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک اردبیل برگزار می شود

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان در حوزه صنعت ساختمان برگزار می شود.

اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهزاد مهدوی ، معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: این نمایشگاه با مشارکت تولید کنندگان و عرضه کنندگان صنعت ساختمان از بیستم مهر ماه امسال و به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی یکی از ویژگی های این نمایشگاه را نمایش توانمندی های حوزه صنعت استان برشمرد و افزود: حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی یکی از انواع حمایت های این شرکت از واحدهای تولیدی است که البته تلاش می شود در کنار بازدید واحدهای تولیدی از نمایشگاه های معتبر، با برگزاری چنین نمایشگاه های استانی، توانمندی های محصولات استان در دید بازدید کنندگان قرار گیرد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: ارائه توانمندی ها و معرفی کالا و خدمات، سنجش توان رقابتی، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی و آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژی های روز از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

مهدوی در پایان از واحدهای تولیدی دعوت نمود تا برای حضور فعال در این نمایشگاه و بهره مندی از یارانه نمایشگاهی این شرکت، با معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل تماس حاصل نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه