English

استاندار آذربایجان شرقی از کدام مدیران استان در جشنواره شهید رجایی جداگانه تقدیر کرد؟+اسامی

بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی آذربایجان‌شرقی پیش از ظهر امروز با معرفی 15 دستگاه برتر استان به کار خود پایان داد.

استاندار آذربایجان شرقی از کدام مدیران استان در جشنواره شهید رجایی جداگانه تقدیر کرد؟+اسامی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان که عملکرد آن‌ها در سال ۱۳۹۹ در چهار محور «خدمات برتر»، «گروه‌بندی اعلامی سازمان اداری و استخدامی کشور»، «شاخص‌های عمومی» و «شاخص‌های عمومی و اختصاصی» مورد ارزیابی قرار گرفته بود مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش در حوزه خدمات برتر «دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تبریز»، ادارات کل «ثبت اسناد و املاک»، «جهاد کشاورزی» و «فرودگاه‌های استان» و شرکت «توزیع نیروی برق تبریز» مورد تقدیر قرار گرفتند.

ادارات کل «آموزش و پرورش»، «امور عشایر»، «راهداری و حمل و نقل جاده ای»، «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و اداره کل «امور اقتصادی و دارایی» به عنوان دستگاه‌های اجرایی برتر بر اساس گروه‌بندی اعلامی سازمان اداری و استخدامی کشور معرفی شدند.

در بعد شاخص‌های عمومی، ادارات کل «امور مالیاتی» و «بهزیستی» استان عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

شرکت‌های «آب منطقه‌ای» و «آب و فاضلاب شهری» و اداره کل «دامپزشکی» استان نیز موفق شدند در بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه‌های اجرایی برتر شناخته شوند.

بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی در این مراسم اظهار داشت: بخشنامه جشنواره شهید رجایی امسال به ۶۵ دستگاه اجرایی استانی ارسال شد و در نهایت ۵۷ دستگاه در این ارزیابی شرکت کردند.  

وی با اعلام اینکه این ارزیابی در ۲۱ شاخص عمومی و شاخص‌های اختصاصی متناسب با مأموریت‌های ذاتی هر دستگاه انجام شده است، افزود: توسعه دولت الکترونیک از مهم‌ترین محور‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و از برنامه‌های تحول اداری در سال ۱۴۰۰ است.  

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی توانمندسازی کارکنان، شایسته‌سالاری، تدوین راهبرد‌های مدیریت و تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی جشنواره شهید رجایی عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه