English

حجت الاسلام احمد مروی:

نیرو‌های نظامی و انتظامی، جلودار هر بحران و حادثه غیرمترقبه و طبیعی در کشور هستند

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: رفتار نظامیان در جامعه بر نوع قضاوت مردم نسبت به حکومت بسیار تاثیرگذار است و بدون وجود امنیت، هیچ راهی برای دستیابی جامعه به پیشرفت، توسعه، تعالی و زندگی سالم وجود ندارد.

نیرو‌های نظامی و انتظامی، جلودار هر بحران و حادثه غیرمترقبه و طبیعی در کشور هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: نیرو‌های نظامی و انتظامی جلودار خدمت به مردم در بحران‌ها هستند.

حجت الاسلام مروی این سخنان را در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی بیان کرد و در ادامه گفت: هرگاه بحران و حادثه غیرمترقبه و طبیعی در کشور رخ می‌دهد نیرو‌های نظامی و انتظامی جلودار حرکت خدمت به مردم هستند و بار‌ها در میدان عمل خوش درخشیده و به خوبی ایفای نقش کرده‌اند.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین اضافه کرد: نیرو‌های نظامی کشور در همه سطوح و بخش‌ها در کنار دفاع و حفظ امنیت کشور، در حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله و اخیراً نیز مقابله با ویروس کرونا همواره یاور و همراه مردم بوده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: رفتار نظامیان در جامعه بر نوع قضاوت مردم نسبت به حکومت بسیار تاثیرگذار است و هر نوع رفتار نظامیان به حساب حکومت گذاشته می‌شود؛ عدالت ورزی، مهربانی، رافت و در جای خود اقتدار و صلابت آن‌ها می‌تواند اعتماد عمومی را به حکومت افزایش دهد.

حجت الاسلام مروی در خاتمه این سخنان خاطر نشان کرد: نظامیان اعطا کنندگان نعمت امنیت به جامعه هستند و بدون وجود امنیت، هیچ راهی برای دستیابی جامعه به پیشرفت، توسعه، تعالی و زندگی سالم وجود ندارد و بدون استقرار آرامش و ایمنی هیچ موفقیت صنعتی، علمی و اقتصادی برای جامعه حاصل نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه