English

مدیر طیور جهاد کشاورزی استان همدان

مصرف گوشت مرغ در استان همدان روزانه ۹۵ تن است/از این هفته تولید و توزیع مرغ مشکلی ندارد

مدیر طیور جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به میزان مصرف مرغ در همدان و اینکه خرداد ماه ۹۰ واحد با تعویق وارد مدار شد ، گفت: ز این هفته روزانه ۲۰۰ تن مرغ در استان توزیع می شود و مشکلی در تولید و توزیع مرغ استان وجود ندارد.

مصرف گوشت مرغ در استان همدان روزانه ۹۵ تن است/از این هفته تولید و توزیع مرغ مشکلی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علیرضا قراگوزلو، مدیر طیور جهاد کشاورزی استان همدان روز شنبه با اشاره به میزان مصرف مرغ در همدان و اینکه  خرداد ماه ۹۰ واحد با تعویق وارد مدار شد ، گفت:  ز این هفته روزانه ۲۰۰ تن مرغ در استان توزیع می شود و مشکلی در تولید و توزیع مرغ استان وجود ندارد. با بیان اینکه مصرف گوشت مرغ در استان همدان روزانه ۹۵ تن است افزود: تا هفته گذشته کشتار روزانه مرغ حدود ۱۰۷ تن بود که از امروز روزانه ۲۰۰ تن مرغ کشتار شده و در بازار توزیع می شود. 

وی اظهار داشت: ۵۲۴ واحد مرغداری در استان همدان وجود دارد که در هر دوره تناوب ۳۲۰ واحد جوجه ریزی دارند که در خردادماه تعداد واحدهای فعال کاهش داشت.

قراگزلو علت کمبود مرغ استان همدان را خروج مرغ به استان های مرکزی عنوان کرد و گفت: خرداد ماه ۹۰ واحد با تعویق وارد مدار شد و تولید مرغ از ۱۳۷ تن در طول روز به ۱۰۷ تن کاهش یافت. 

مدیر طیور جهاد کشاورزی استان همدان افزود: تیرماه امسال ۱۸۵ هزار جوجه ریزی در مرغداری ها انجام شد که از این هفته روزانه ۲۰۰ تن مرغ در استان توزیع می شود و مشکلی در تولید و توزیع مرغ استان وجود ندارد.

قراگزلو گفت: ۵۲۳ واحد مرغ گوشتی با ظرفیت تولید ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در هر دوره و ۱۹ واحد مرغ مادر گوشتی با ظرفیت ۵۰۰ هزار قطعه و یک واحد جوجه کشی با ظرفیت یک میلیون قطعه در استان همدان فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه