English

معدن قزل‌قیه با ورود دادگستری به شهرداری سریش‌آباد واگذار شد

رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: حکم خلع‌ید معدن قزل‌قیه سریش آباد با ورود دستگاه قضایی استان صادر و اجرا شد و بر اساس نامه مکتوب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر هبه معدن مذکور به شهرداری سریش‌آباد مصوب شد و تمامی درآمد آن در این بخش هزینه می‌شود.

معدن قزل‌قیه با ورود دادگستری به شهرداری سریش‌آباد واگذار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی عصر امروز در  پنجمین روز از هفته قوه قضاییه و در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری شهرستان قروه که بصورت ویدیوکنفرانس و ارتباط مستقیم با رئیس قوه قضائیه صورت گرفت، اظهار کرد: پیشرفت‌های فناورانه در دوره تحول قضایی سبب کاهش مراجعه بیش از 4 میلیون نفر به دادگستری‌های سراسر کشور شده است.

رییس کل دادگستری استان کردستان افزود: سیاست‌های ریاست قوه قضائیه در دوران تصدی این قوه شامل تحول قضایی، روحیه جهادی و اخلاص کارکنان قضایی و همچنین اطلاع‌رسانی به موقع از اقدامات و عملکرد دستگاه قضایی بوده است.

حسینی اذعان کرد: در بحث سامانه‌های قضایی در قوه قضائیه شاهد تحول عظیمی بوده‌ایم که با راه‌اندازی سامانه‌های مختلف قضایی کاهش مراجعه بیش از 4 میلیون نفر به دادگستری‌های سراسر کشور را شاهد بوده‌ایم.

وی دادگستری شهرستان قروه را در بحث دادرسی الکترونیک و ابلاغ الکترونیک در استان از شهرستان‌های برتر عنوان کرد و افزود: هم اکنون اعزام زندانی از زندان قروه به دادگستری صورت نمی‌پذیرد.

رییس‌کل دادگستری استان کردستان به بحث حقوق عامه پرداخت و اظهار داشت: در معدن قزل‌قیه سریش آباد با ورود دستگاه قضایی استان حکم خلع ید صادر و اجرا شد و بر اساس نامه مکتوب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر هبه معدن مذکور به شهرداری سریش‌آباد موضوع در شورای تامین استان مصوب و مقرر شد از باب صیانت از حقوق عامه کمیته‌ای تشکیل و بر عملکرد درآمد و هزینه‌های آن بصورت مستمر نظارت شود تا تمامی درآمدهای این معدن صرف مردم بخش سریش‌آباد شود.

محمدکریم صادقی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان کردستان به تشریح مشخصات ساختمان جدید دادگستری قروه پرداخت و افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت بیش از 5 هزار مترمربع با زیربنای 3 هزار 520 مترمربع احداث شده که شامل 53 اتاق و 19 شعبه قضایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه