English

امام جمعه تبریز:

وزارت اطلاعات در تامین امنیت جامعه نقش بسیار ارزشمندی دارد/تدبیر رهبر انقلاب باعث شکست فشار حداکثری تحریم ها شد

امام جمعه تبریز با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)گفت: وزارت اطلاعات در تامین امنیت جامعه نقش بسیار ارزشمندی دارد.

وزارت اطلاعات در تامین امنیت جامعه نقش بسیار ارزشمندی دارد/تدبیر رهبر انقلاب باعث شکست فشار حداکثری تحریم ها شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز اظهار داشت: مطرح کردن ویژگی های امام زمان(عج) در بین محبین و منتظران و ترویج فرهنگ انتظار و دعا برای ظهور آن حضرت از وظایف در عصر غیبت است.

وی افزود: در روایت آمده برای تعجیل فرج بسیار دعا کنید چرا که موجب گشایش شما در کارهایتان است.

  امام جمعه تبریز در ادامه خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند ما تکلیف داریم این طور نیست که فقط در خانه بنشینیم و دعا برای ظهور کنیم بلکه تعجیل با تلاش ما امکان پذیر است.

آل هاشم ادامه داد: مخاطبین بیانیه گام دوم، آینده سازان ظهور حضرت مهدی(عج)، همان جوانان هستند و ماموریت اصلی منتظران جامعه امروزی ایجاد تمدن اسلامی است و خطر بزرگ آن نیز تحریف فرهنگ مهدویت است.

وی به بازدید اخیر خود از صف مرغ در تبریز اشاره کرد و گفت: مردم می گفتند یکی دو ساعت است که در صف هستیم و مرغ هم موجود است اما منتظر مسئول تعزیرات هستیم.

امام جمعه تبریز افزود: از مسئولین خواهش می کنم نظارت ها دقت کنند و کمک کنند مردم دم عیدی اذیت نشوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خطاب به مسئولین گفت: مردم را بدبین نکنید.

وی در ادامه با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: وزارت اطلاعات در تامین امنیت جامعه نقش بسیار ارزشمندی دارد. ایجاد فضای همدلی در کشور، مبارزه با مفاسدی همچون قاچاق، زمین خواری و... از جمله خدمات سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

امام جمعه تبریز افزود: نقش آنها در مبارزه با تکفیری ها هیچوقت فراموش نمی شود. سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان افرادی از شبکه سازمان یافته قاچاق زیور آلات را دستگیر کردند.

 آل هاشم، شیوع کرونا را از جمله حوادث مهم سال ۹۹ برشمرد و گفت: کرونا بر اقتصاد جامعه، معیشت خانواده ها و عبادات جمعی و مناسک تاثیر گذاشت اما آنچه بیشتر به چشم آمد، تعطیلی و توقف مراسم جمعی و مناسک مذهبی بود.

وی تصریح کرد: تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب در راه اندازی رزمایش مواسات، روح و جان تازه ای به جامعه بخشید و افق های جدیدی از همدلی و مواسات را گشود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در حالی که در کشورهایی مثل آمریکا شاهد صحنه‌ های عجیبی بودیم، فداکاری و تلاش کادر درمان در ایران و حضور گروه های جهادی، عظمت مردم ما را دو چندان کرد.

وی ادامه داد: کشف و تهیه واکسن کرونا در کشور قابل تقدیر است و همچنین تلاش ها در طب سنتی برای درمان کرونا قابل تقدیر است.

خطیب جمعه تبریز به مشکلات موجود در جامعه اشاره کرده و بیان داشت: امسال مردم صبور ایران اسلامی همزمان با سه ضلعی کرونا، تحریم و بی تدبیری مقابله کردند.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: تدبیر مقام معظم رهبری باعث شکست فشار حداکثری تحریم ها شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه