English

با توجه به شرایط نامساعد دریایی؛

شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: توصیه می‌شود با توجه به شرایط نامساعد دریایی شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در همه بنادر و اسکله‌های استان صورت پذیرد.

شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت:  براساس این اطلاعیه امروز به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب در همه ی مناطق دریایی وزش باد نسبتا شدید شمال غربی و مواج بودن دریا پیش بینی می‌شود. سرعت وزش باد قابل ملاحظه گاه به بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت (۳۰ نات) و ارتفاع موج به بیش از ۲۰۰ سانتیمتر (۷ پا) خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: روز یکشنبه و دوشنبه از تا حدودی از میزان شدت باد کاسته خواهد شد، اما همچنان نقاطی از خلیج فارس و تنگه‌ی هرمز مواج خواهد بود.

عارفی گفت: توصیه می‌شود با توجه به شرایط نامساعد دریایی شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در همه بنادر و اسکله‌های استان صورت پذیرد.

وی در پایان اضافه کرد:با کاهش سرعت باد در ساعات صبح تا ظهر، به تناوب تا روز‌های پایانی هفته در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش سرعت باد دریا نسبتا مواج خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه