English

حمیدرضا رشیدی‌نژاد :

اگر ویروس در استان کرمان گردش پیدا کند کل استان باید قرنطینه شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اگر بیماری کووید 19 در شهر سیرجان کنترل نشود ممکن است این وضعیت گریبان‌ سایر شهرهای استان را نیز بگیرد.

اگر ویروس در استان کرمان گردش پیدا کند کل استان باید قرنطینه شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمان ،حمیدرضا رشیدی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: با توجه به اینکه در شهرستان سیرجان کارخانه و معادن زیادی وجود دارد و شهر اقتصادی بشمار می‌رود ، قطعا اگر وضعیت قرمز شود باعث بروز مشکلات اقتصادی فراوانی برای استان  می‌شود .

رشیدی نژاد ، نوسات و آمار کرونای کرمان را متاثر از سیرجان دانست و خاطرنشان کرد :نوسانات آمار در استان به دلیل وضعیت سیرجان است؛ لذا باید قبل از همه گیر شدن کرونا همه نهادها و مردم در کنترل بیماری همکاری داشته باشند و همه جلسات و بازدیدها در شهرستان سیرجان تا اطلاع ثانوی متوقف و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار کنید.

وی با بیان شناسایی کرونای جهش یافته در تهران خاطرنشان کرد : هنوز ثابت نشده که ویروس جهش یافته در سیرجان است و اگر این ویروس در آن شهر باشد باید رفتارها را کاملا تغییر دهیم. شناسایی این ویروس فقط در تهران انجام می‌شود اگر ویروس  کرونای جهش یافته در استان کرمان گردش پیدا کند ، باید کل استان را قرنطینه کنیم .

وی با بیان لزوم رعایت نکات بهداشتی  گفت : باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و فردی همه کمک کنیم که این ویروس در استان گردش پیدا نکند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت : جهت اطمینان از وجود ویروس جهش یافته در شهرستان سیرجان ، بررسی های لازم بعمل خواهد آمد و اگر ثابت شود، شهر را قرنطینه خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه