English

حسین مهرابی:

استان کرمان از توسعه نامتوازن رنج می برد

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان گفت : استان کرمان از توسعه نامتوازن رنج می برد و در این راستا از شرکت های بزرگی همچون گل‌گهر و سایر شرکت ها توقع داریم در حوزه های مختلف خصوصا معادن جنوب استان نیز فعالیت داشته باشند.

استان کرمان از توسعه نامتوازن رنج می برد

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، حسین مهرابی، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل گل گهر سیرجان ، با بیان این مطلب افزود : در شرکت های بزرگ معدنی و اقتصادی استان کرمان لازم است به انجام مسئولیت‌های اجتماعی به معنای واقعی کلمه بیش از این توجه شود تا در کنار سرمایه‌های اقتصادی، سرمایه های اجتماعی و پذیرش اجتماعی حضور معادن و شرکت ها در استان، به وجود آید. چرا که معتقدیم توازن توسعه در استان به نفع همه‌ی استان است.

 حسین مهرابی گفت : انتقال حساب‌های مالی شرکت‌های بزرگ معدنی و اقتصادی، اعاده حقوق معدنی در استان و توسعه مسئولیت های اجتماعی شرکت های معدنی و بنگاه‌های اقتصادی، سه محوری است که نیاز است در اولویت کاری مدیران این شرکت ها باشد تا علاوه بر رونق اقتصادی در استان باعث افزایش گردش سرمایه نیز شود .
 
در این مراسم از جمشید ملارحمان مدیرعامل پیشین این شرکت تقدیر و ایمان عتیقی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت گل گهر منصوب شد .‌

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه