English

در پی شکایت یکی از شهروندان؛

زن کلاهبردار در فضای مجازی بندرلنگه به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شبکه اجتماعی اینستاگرام در این شهرستان خبر داد و گفت:

زن کلاهبردار در فضای مجازی بندرلنگه به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ مهراب کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه صبح امروز(۱۸ آذرماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد که این زن با ساخت اکانت جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام،خود را فرزند یکی از مقامات کشوری معرفی کرده و با وعده ازدواج به این مرد ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دریافت و تلفن همراه خود را خاموش می کند. 

این مسئول انتظامی ادامه داد: ماموران باانجام اقدامات فنی و شیوه های خاص پلیسی متهم را شناسایی، و با اخذ دستورقضایی اکیپی از ماموران به اختفای وی در منطقه چارک این شهرستان اعزام و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان بندر لنگه اظهار کرد: متهم درابتدا خود را منکر هرگونه بزه ارتکابی دانسته وسپس با تحقیقات فنی وپلیسی و روبرو شدن با مستندات و ادله به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه