English

سرهنگ هوشنگ حسینی:

۷۰ درصد دستگیرشدگان در جرایم مختلف در استان اردبیل بیکار هستند /افزایش ۵۷ درصدی قاچاق نسبت به سال گذشته

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت:۷۰ درصد دستگیرشدگان در جرایم مختلف در استان اردبیل بیکار هستند و ۲ درصد دارای تحصیلات عالی هستند و همچنین بیشترین افراد دستیگرشده به مواد مخدر اعتیاد دارند.

 70 درصد دستگیرشدگان در جرایم مختلف در استان اردبیل بیکار هستند /افزایش 57 درصدی قاچاق نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سرهنگ هوشنگ حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: 70 درصد دستگیرشدگان در جرایم مختلف در استان اردبیل بیکار هستند و 2 درصد دارای تحصیلات عالی هستند و همچنین بیشترین افراد دستیگرشده به مواد مخدر اعتیاد دارند.

وی با اشاره به اینکه در 3 روز گذشته همچنین بالای یک میلیون مواد ضد عفونی و مواد شوینده کشف شده است، افزود: نیروی انتظامی در این زمینه بازرسی همه جانبه‌ای دارد.

حسینی با بیان اینکه خوشبختانه استان اردبیل جزو 3 استان امن کشور محسوب می‌شود، افزود:  این کار برای استان اردبیل بسیار تاثیرگذار است و همچنین وقوع کل جرایم پرونده نسبت به سال گذشته در استان اردبیل 2 درصد کاهش یافته است و دستگیرشدگان در این زمینه 8 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف تعداد 30 فقره احتکار در استان اردبیل خبر داد و گفت: ارزش این احتکار 58 میلیارد تومان بوده است.

وی از افزایش 57 درصدی قاچاق نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: پرونده‌های بالای 100 میلیون در این زمینه 24 مورد بوده است.

حسینی بیان کرد: روزانه 828 مورد تماس‌های پلیس در استان اردبیل منجر به عملیات می‌شود که در این زمینه پلیس در سریع‌ترین زمان ممکن در صحنه حضور می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل همچنین افزود:53 پرونده اقتصادی در 4 ماهه گذشته در استان اردبیل تشکیل شده است که نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش داشته‌ایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه