English

سردار قاسم رضایی:

راه اندازی قرارگاه مقابله با قاچاق در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد

جانشین فرمانده ناجا از راه اندازی قرارگاه مقابله با قاچاق خبر داد و اعلام کرد نیروی انتظامی در ماه محرم با دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگ است.

راه اندازی قرارگاه مقابله با قاچاق در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق و ساماندهی مرزها گفت : پلیس به حکم وظیفه ای که دارد در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر جهش تولید ، راه اندازی قرارگاه مقابله با قاچاق  را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به حضور پررنگ پلیس در مرزها و استقرار در گمرکات ، گفت : در این راستا پلیس اقتصادی و پلیس گمرک تشکیل و توفیقات خوبی در زمینه کشف قاچاق و پیشگیری از قاچاق کالاهای مورد نیاز و اساسی در کشور به دست آورده است .

سردار رضایی با تاکید بر تامین کالاهای مورد نیاز مردم در پیشگیری از ویروس کرونا گفت : کالاهایی که در بهداشت و سلامتی مردم نقش دارند جزو کشفیات پلیس بوده است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به رویکرد پلیس در ایام محرم گفت : نیروی انتظامی در ماه محرم با دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگ بوده و تمامی برنامه ها را در راستای آرامش و امنیت کشور اجرا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از هیات های مذهبی که ساز و کارهای بهداشتی را رعایت می کنند استقبال می کند ، گفت : محتکران اقلام بهداشتی ومواد ضدعفونی کننده بدانند با برخورد قاطع پلیس روبه رو می شوند و نیروی انتظامی بخشی از توان خود را برای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی به کارگرفته است.

سردار رضایی در خصوص فعالیت کولبران گفت : کولبر تعریف شده و فعالیت های آنها در چارچوب قانون و مورد حمایت نیروی انتظامی است اما کسانی که نصف شب از ارتفاعات انواع قاچاق موارد ممنوعه مثل سلاح ، مهمات و مشروبات الکلی و کالاهای ضد فرهنگی حمل می کنند ،نیروی انتظامی کولبر نمی داند و مطالبه مردم است که مانع فعالیت آنها شود.

وی گفت: این افراد در پوشش کولبر مخل امنیت و آسایش مردم هستند و مردم نمی پذیرند فعالیت آن ها مخل امنیت باشد و فعالیت آن ها جزء خط قرمزهای نیروی انتظامی است.

 سردار رضایی با اشاره به اینکه فعالیت اراذل و اوباش جزء خطوط قرمز پلیس است گفت : در جلسه کمیسیون عملیات تاکید شد با اراذل و اوباش که مخل آسایش مردم هستند به شدت برخورد شده و از شهروندان نیز تقاضا داریم شرارت این افراد را معرفی تا برخورد لازم صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه