English

رییس مجمع نمایندگان استان همدان؛

رفع مشکلات بازآفرینی شهری در ملایر / طرح‌های بازآفرینی شهری ملایر با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

رییس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به رفع مشکلات بازآفرینی شهری در ملایر از اعتباری بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خبر داد.

رفع مشکلات بازآفرینی شهری در ملایر / طرح‌های بازآفرینی شهری ملایر  با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  در حاشیه بازدید از طرح‌های بازآفرینی شهری ملایر، گفت: مدیرکل راه و شهرسازی همدان از طرف معاون وزیر راه و شهرسازی مامور بررسی و رفع مشکلات مصوبات بازآفرینی شهری در ملایر شد.

وی افزود: یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار به‌تازگی توسط وزارت راه و شهرسازی برای طرح‌های ستاد بازآفرینی شهری ملایر اختصاص یافت.

حجت الاسلام احد آزادیخواه روز پنجشنبه بیان کرد: این اعتبار برای اجرای درمانگاه محله شهید ولی‌بخشی، فاضلاب ۱۶ متری شمس‌آباد و ناسیونال و دیگر طرح‌ها هزینه می شود..

رییس مجمع نمایندگان استان همدان ادامه داد: به همین منظور امروز پنجشنبه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی همدان و فرماندار ویژه ملایر از طرح‌های مورد نظر بازدید و وضعیت طرح‌های ستاد بازآفرینی شهری و حوزه راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام آزادیخواه بیان کرد: در این نشست مقرر شد درمانگاه محله شهید ولی‌بخشی و دیگر طرح‌ها به سرعت آغاز شود و پیمانکار این طرح در اولین فرصت کارش را آغاز کند.

وی گفت: در حوزه راه نیز چهاربانده محور سامن-بروجرد که قطعه نخست آن به طول ۶ کیلومتر زیربار ترافیک رفت، عملیات اجرایی قطعه دوم آن نیز آغاز شده و مطالبه جدی ما این است که این محور به عنوان یکی از حساس‌ترین طرح‌های شهرستان تا پایان شهریور امسال به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم ملایر در مجلس یازدهم افزود: همچنین روکش آسفالت محور ملایر به توره در قطعه دوم از شهر زنگنه به توره نیز آغاز شده است و تا شهریور امسال روکش آن به طور کامل به اتمام می‌رسد.

حجت الاسلام آزادیخواه اظهار داشت: سه هکتار زمین از اراضی در اختیار راه و شهرسازی برای احداث خوابگاه‌های دانشجویی تعیین تکلیف و مقرر شد سرمایه‌گذار بخش خصوصی هر چه سریعتر نسبت به احداث این خوابگاه‌ها شروع به کار کند.

وی گفت: ۶ هکتار زمین نیز برای اجرای طرح ملی مسکن تعیین شد تا پس از واگذاری به متقاضیان مسکن، بتوانند برای احداث مسکن خود اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه