English

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر قم:

امدادگران قمی در قالب ۵ تیم آماده اعزام به تهران هستند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر قم از آماده باش ۳۰ امدادگر و نجاتگر در قالب ۵ تیم عملیاتی قم برای اعزام به تهران و امدادرسانی برای احتمال وقوع مجدد پس لرزه، زلزله بامداد امروز خبرداد.

امدادگران قمی در قالب 5 تیم آماده اعزام به تهران هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، هادی سلیمی در گفت‌وگویی با ارائه گزارش اولیه در بامداد ۱۹ اردیبهشت پیرامون اقدامات صورت گرفته در آماده‌باش (سطح زرد) هلال‌احمر استان اظهار داشت: ارسال پیامک با وضعیت زرد به پرسنل و امدادگران و نجات گران نخستین اقدام پس از وقوع زلزله بود.

وی تصریح کرد: همچنین به آماده‌باش تیم لجستیک و مسئول ترابری و فراخوان وسایل نقلیه امدادی شامل یک دستگاه مینی‌بوس و دو دستگاه آمبولانس و دو دستگاه نجات و اعلام آمادگی به استان تهران و کشیک سازمان امداد اقدام شد.

سلیمی افزود: اضافه شدن نیروهای اپراتور EOC و آماده‌به‌کار بودن ۵ اپراتور و آماده‌باش مسئول انبار امدادی و حضور در محل از دیگر اقدامات بامداد امروز بود.

وی خاطرنشان کرد: اعلام وضعیت آماده‌باش به پایگاه‌های جاده‌ای ابوذر فاتح و معصومیه (معین تهران) و آماده‌باش کاردان ارتباطات و خودرو ارتباطات و آماده‌باش تیم انست و دو قلاده سگ تجسسی نیز از اقدامات دیگر در حوزه امداد و نجات بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه