English

هادی ابراهیمی خبر داد؛

ثبت نام ۲۸۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی هرمزگان در سامانه روابط کار

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان بر ثبت نام 280 هزار نفر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی در استان تا پایان امسال با همکاری دستگاه های زیر مجموعه وزارت تاکید کرد.

ثبت نام 280 هزار بیمه شده تامین اجتماعی هرمزگان در سامانه روابط کار

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هادی ابراهیمی  مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان در ششمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان که با هدف ایجاد هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر بین دستگاه های اجرایی عضو شورا در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های وزارت برگزار شد، افزود: یکی از برنامه های مهم این وزارتخانه، راه اندازی سامانه جامع روابط کار است که دستگاه های عضو باید از تمام ظرفیت خود برای اطلاع رسانی و فراهم کردن امکانات جهت ثبت نام کارگران و کارفرمایان در این سامانه استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان اظهارداشت: با ثبت نام در این سامانه اینترنتی، تمام خدمات روابط کار به صورت شفاف و بدون مراجعه حضوری به کارگران و کارفرمایان ارائه می شود.      

رئیس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با بیان اینکه کارگران و کار فرمایان برای ثبت‌نام در سامانه جامع روابط کار و دریافت نام‌کاربری و رمز عبور باید با همراه داشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند، اضافه کرد: این سامانه به مشخص شدن تعداد واقعی کارگران و احقاق حقوق آنان کمک می کند.

ایجاد شفافیت در اطلاعات مربوط به جامعه کارگری و کارفرمایی، تسریع در روند رسیدگی و پیگیری گارهای مربوط به روابط میان کارگر و کارفرما، ،جلوگیری از تخلف‌های کارفرمایان در برابر حقوق کارگران، ایجاد دسترسی به سامانه برای تمامی بازیگران جامعه کارگری و کارفرمایی، دسترسی دولت به اطلاعات و مشخصات کارگران و کارفرمایان از مزایای این سامانه است.

ابراهیمی در ادامه گفت: به منظور ایجاد  هم افزایی و بهره گیری بیشتر از توانمندی ها و تقویت سطح مشارکت جامعه هدف، شورای هماهنگی روابط عمومی استان تشکیل شده که مشارکت روابط عمومی دستگاه های زیرمجموعه برای تحقق اهداف این شورا ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه