English

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان:

۳ نفر از عاملان تخریب خوابگاه پسرانه دانشگاه هنر اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 3نفر از عاملان تخریب ساختمان خوابگاه پسرانه دانشگاه هنر اصفهان و ایجاد ضرب و جرح یکی از دانشجویان خبر داد.

3 نفر از عاملان تخریب خوابگاه پسرانه دانشگاه هنر اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمد حسین اسماعیلی اظهار داشت: به دنبال تخریب ساختمان خوابگاه پسرانه دانشگاه هنر اصفهان و ایجاد ضرب و جرح یکی از دانشجویان که در آستانه روز دانشجو انجام شده بود ، ماموران با پی جویی های علمی و تخصصی هویت 3 نفر از عاملان این حادثه را شناسایی کرده و طی یک عملیات ضربتی یکی از این افراد را هنگام تردد در سطح شهر دستگیر کردند.

وی گفت: متهم پس از دستگیری در مواجهه با مدارک و مستندات متقن پلیس به اقدامات مجرمانه خود اقرار کرده و با اعترافات وی 2 عامل دیگر این حادثه نیز طی 2 عملیات جداگانه در مخفیگاه های خود دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با بیان اینکه، متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند گفت: به تمام کسانی که با اقدامات مخرب خود امنیت و آرامش مردم را برهم بریزند هشدار می دهم که پلیس آن ها را زیر نظر دارد و در سریع ترین زمان دستگیر و به سزای اعمال خود می رسند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه