English

فرماندار سنندج:

مدیران ادارات نباید اجازه دهند از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود

فرماندار سنندج با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اسفند امسال کرد و اظهار داشت: مدیران ادارات نباید اجازه دهند از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود.

مدیران ادارات نباید اجازه دهند از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمدابراهیم زارعی روز دوشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سنندج اظهار داشت: در شرایط فعلی که آمریکا تمام توانش را برای فشار به کشورمان بکار گرفته بیش از هر زمان دیگری به حفظ صنایع تولیدی و حمایت از تولیدات داخلی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه باید به سمت وحدت رویه برای رفع مشکلات کنونی برویم، افزود: نیاز است جناح های مختلف سیاسی و فکری همدل و هماهنگ با همکاری و مشارکت مردم برای عبور از شرایط کنونی گام بردارند ضمن اینکه کمک کنیم کسی بیکار نشود.

فرماندار سنندج بر تلاش برای رفع ضعف های موجود در بخش های مختلف تاکید کرد و یادآور شد: باید در راستای تحقق رونق تولید و برطرف کردن مشکلات اقتصادی گام های اساسی برداشت.

وی به بحث امر به معروف و نهی از منکر نیز اشاره کرد و گفت: روسای ادارات باید شاخص ترین فرد را از لحاظ اخلاقی و رفتاری برای مسئولیت این بخش انتخاب کنند.

زارعی اضافه کرد: باید از روش های نوین برای گسترش امر به معروف در جامعه استفاده کرد و به گونه ای تاثیرگذار در راستای تحقق این امر خداپسندانه گام برداشت.

وی اشاره ای به برگزاری انتخابات مجلس در اسفند امسال کرد و اظهار داشت: مدیران ادارات نباید اجازه دهند از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود.

تکریم ارباب و رجوع در ادارات، نظارت بر قیمت کالاها توسط سازمان های مرتبط و لزوم ممانعت از استخدام های غیرقانونی از دیگر مواردی بود که فرماندار سنندج بر آن تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه