English

در اولین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان؛

ضوابط استفاده از انرژی خورشیدی در ساختمان های شهر اصفهان تصویب شد

دراولین جلسه کمیسیون ماده 5 استان اصفهان در سال98 ضوابط استفاده از انرژی خورشیدی در ساختمان های شهر اصفهان تصویب شد.

ضوابط استفاده از انرژی خورشیدی در ساختمان های شهر اصفهان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ضوابط استفاده از انرژی خورشیدی در ساختمان های شهر اصفهان دراولین جلسه کمیسیون ماده 5 استان اصفهان که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد، به  تصویب رسید.

در این جلسه  12 مورد از موارد اصلاح،تعیین و دقیق سازی خط بدنه، تقلیل ویا تعریض عرض گذر، درخواست افزایش ارتفاع ،حذف و یا اضافه کردن گذر وتغییر کاربری مربوط به 3 شهر استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

تغییر کاربری 60 قطعه زمین کشاورزی به کاربری مسکونی بود که در محدوده  اراضی مسکونی قرار داشت و همچنین در طرح تفصیلی قبل کاربری آن مسکونی بود در این نشست بررسی شد.

تصویب ضوابط استفاده از انرژی خورشیدی در ساختمان های شهر اصفهان از دیگر موارد تصویب شده در این جلسه بود که بر طبق آن در خصوص آبگرمکن خورشیدی و سلول خورشیدی ، در صورتی که ساختمان مسکونی مطابق ضوابط و مقررات طرح تفصیلی  شهر اصفهان جزو گروه الف و ب باشند استفاده از آبگرم کن خورشیدی برای آنها به صورت توصیه ای و برای ساختمان های گروه ج و د به صورت الزامی ، برای استفاده در فضاهای مشاعات ساختمان تعریف گردید و استفاده از سلول خورشیدی برای همه گروه های ساختمانی ذکر شده به صورت توصیه ای تعریف شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه