English

مدیرعامل موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) اردبیل :

واگذاری زمین برای احداث مرکز نگهداری از نوزادان بی سرپرست/ افزایش موسسات خیریه باعث سلب اعتماد مردم شده است

مدیرعامل موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) اردبیل گفت: واگذاری زمین جدید برای احداث مرکز مناسب نگهداری از نوزادان مجموعه، در صورت مشارکت خیران شاهد احداث مجموعه جدید و مورد انتظاری برای جامعه هدف خواهیم بود.

واگذاری زمین برای احداث مرکز نگهداری از نوزادان بی سرپرست/ افزایش موسسات خیریه  باعث سلب اعتماد مردم شده است

به گزارش خبرگزاری موج از اردبیل، عزیز طلوعی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:واگذاری زمین جدید برای احداث مرکز مناسب نگهداری از نوزادان مجموعه، در صورت مشارکت خیران شاهد احداث مجموعه جدید و مورد انتظاری برای جامعه هدف خواهیم بود.

 وی افزود: شیرخوارگان و نوزادان نگهداری شده در این مجموعه در فضایی محدود نگهداری می‌شوند و این موضوع ممکن است در توجه به نیازهای تفریحی و سرگرمی این نوزادان آسیب‌هایی را وارد نماید.

مدیرعامل موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) اردبیل اضافه کرد: در تلاش خواهیم بود تا با کسب مجوزهای لازم امکان نگهداری از نوزادان در موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) تا سن ۶ سالگی فراهم شود.

طلوعی بیان کرد: تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست زیر سه سال در استان اردبیل با نام موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) در حال فعالیت هست که خیران می تواند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 6063737000034643 واریز کنند.

مشارکت‌های دلگرم کننده مردم در حمایت از موسسات خیریه

طلوعی افزود: رمز موفقیت و ماندگاری موسسات خیریه افزایش مشارکت‌های مردمی بوده و در این راستا افزایش کمک‌های مادی و معنوی اقشار مختلف مردم دلگرم‌کننده و تداوم بخش فعالیت‌های خیرخواهانه خواهد بود.

به گفته وی رمز موفقیت و ماندگاری موسسات خیریه برخورداری از مشارکت‌های مردمی بوده و باید به داشتن مردمانی نیکوکار و مهربان که داشته‌های خود را با نیازمندان سهیم می‌شوند افتخار کرد.

مدیرعامل موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) اردبیل یادآور شد: در این مرکز تنها ۲۶ نفر جزو پرسنل محسوب شده و از مزایا و حقوق شغلی برخوردار هستند اما مابقی اعضا به صورت افتخاری و برای جلب رضایت خدا در حمایت از ایتام و نوزادان تحت پوشش مرکز در تلاش هستند.

افزایش موسسات خیریه باعث سلب اعتماد مردم شده است

طلوعی بر این اعتقاد است که تعدد موسسات خیریه باعث کم اعتمادی یا از دست رفتن اعتماد مردم برای مشارکت در امور خیریه شده و در این خصوص نیازمند ساماندهی جدی فعالیت این قبیل مراکز هستیم.

وی اضافه کرد: موسسات خیریه باید از اتحادیه‌های منسجم و هدفمندی برخوردار شوند تا با مدیریت اصولی خود از انجام حرکت‌های جزیره‌ای دوری نمایند.

مدیرعامل موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) اردبیل یادآور شد: چنانچه مشارکت‌های مردمی در مراکز حمایت از  شیرخوارگان، ایتام و مستمندان افزایش یابد، کیفیت خدمات‌دهی نیز به شکل مورد انتظاری ارتقا خواهد یافت.​

هادی صباغی

 

قلم‌هایی که تنها برای مهر می‌نویسند

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل نیز در بازدید از مرکز خیریه نگهداری از شیرخوارگان ائمه اطهار (ع) تصریح کرد: اصحاب رسانه استان همواره بدون کوچکترین ادعایی در برجسته ساختن فرهنگ دستگیری از نیازمندان پیشگام بوده و این موضوع را به عنوان رسالت اصلی شغل خود قرار داده‌اند.

صباغی با بیان اینکه آگاهسازی مردم رسالت اصلی رسانه‌ها است، یادآور شد: علاوه بر مطالبه‌گری و بیان دغدغه‌های مردم، دعوت به حضور در امور خیر و حمایت از مراکز و موسسات خیریه‌ای که به نگاه‌های خیرخواهانه مردم چشم امید بسته‌اند از دیگر رسالت‌های اصحاب اندیشه و قلم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه