English

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

باغ تندرستی تا پایان سال ۹۸ جایگزین بازار گل و گیاه همدانیان می شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری: باغ تندرستی به مساحت 14.5 هکتار تا پایان سال 98جایگزین بازار گل و گیاه همدانیان می شود.

باغ تندرستی تا پایان سال 98 جایگزین بازار گل و گیاه همدانیان می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، محمد مجیری در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: تا پایان سال 98 بازار گل و گیاه همدانیان به باغ تندرستی در پشت بیمارستان فارابی در زمینی به مساحت 14.5 هکتار منتقل خواهد شد.

 وی با اشاره  به انتقال بازار گل و گیاه همدانیان در خیایان جی اظهار داشت: این بازار سالیان زیادی است که در حال فعالیت است و با توجه به قرار داشتن آن در مرکز شهر مردم رغبت بیشتری برای تأمین نیاز خود از این بازار را دارند.

مجیری ادامه داد: از طریق مزایده 240 شرکت‌کننده که همگی تولیدکنندگان گل و گیاه  هستند برای غرفه‌های بازار گل و گیاه همدانیان شرکت کردند.

وی افزود: در بازار گل و گیاه همدانیان با یک بازسازی اساسی امیدواریم که تا قبل از نوروز یک بازار زیبا و مدرن را به شهروندان اصفهانی تحویل دهیم.

بازار گل و گیاه همدانیان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت:در نظر داریم  در باغ تندرستی بازار بین‌المللی و بزرگترین بازار گل و گیاه کشور وپایانه صادرات را نیز داشته باشیم.

وی در ارتباط با فروشگاههای کوثر در سطح شهر نیز تصریح کرد: در حال حاضر 14 فروشگاه کوثر در اصفهان وجود دارد  که کوثرشماره 15 نیز در شهرک شهید کشوری و کوثر شماره 16 در شهرک خوراسگان ساخته خواهد شد.

مجیری با اشاره به این‌که در آینده نه چندان دور به دنبال توسعه فروشگاه‌های کوچک و بازارهای محله‌ای کوثر هستیم، افزود: نخستین فروشگاه محله‌ای کوثر نیز تا قبل از نوروز ۹۸ در شهرک پینارت راه اندازی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: ایجاد بازارهای بین المللی تخصصی مانند بازارهای بین المللی گل و گیاه، پرنده های زینتی، ماهیان زینتی و توسعه بازارهاو فروشگاه زنجیره ای کوثر در سطح شهراصفهان از جمله سیاست های آتی  سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه