English

به مناسبت چهل سالگی انقلاب انجام می شود؛

حضور کاروان انقلاب اسلامی در حرم مطهر هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل

به مناسبت چهل سالگی پیروزی انقلاب کاروان قرآنی انقلاب اسلامی وارد حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی (ع) در آران و بیدگل می‌شوند.

حضور کاروان انقلاب اسلامی در حرم مطهر هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) گفت: به مناسبت چهل سالگی پیروزی انقلاب کاروان قرآنی انقلاب اسلامی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی وارد حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی (ع) در آران و بیدگل می‌شوند.

سیدجواد تکیه بیان داشت:در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، امسال به ابتکار مدیران قرآنی کشور، این کاروان قرآنی از امروز تا ۲۲بهمن در ۱۱ استان و ۳۳شهر کشور حضور یافته و به اجرای برنامه های قرآنی می پردازند.

وی این کاروان فرهنگی را بزرگترین رویداد قرآنی ایام دهه فجر در کشور معرفی کرد و افزود: این کاروان امروز حرکت خود را از محل جلوس حضرت امام خمینی(ره) در بهشت زهرا آغاز و چهارم بهمن با حضور در آران و بیدگل، محفل انس با قرآن کریم را در حرم هلال بن علی(ع) اجرا می کند.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) گفت: حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای انقلاب و دفاع مقدس، تلاوت اذان مغرب با حضور یکی از موذن های بومی و اجرای محفل قرآنی پس از نماز مغرب و عشا با حضور سه قاری قرآن کریم و یک گروه تواشیح از جمله برنامه های این کاروان فرهنگی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه