English

مدیرمخابرات منطقه کردستان خبر داد:

تعداد ۷۹۱ روستای کردستان دارای ارتباط خانگی، تحت پوشش WLL هستند

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: WLL سیستم تلفن خانگی است که در بعضی از روستاها و مناطق روستایی اگر دسترسی از طریق کابل کشی مقدور نباشد به صورت سیم کارت در اختیار مشترکین ساکن در روستاها قرار داده می شودکه در حال حاضر تعداد 791 روستای کردستان دارای ارتباط خانگی ،تحت پوشش WLL هستند.

تعداد 791 روستای کردستان دارای ارتباط خانگی، تحت پوشش WLL هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان،آزاد حکمت امروز در گفتگو با خبرنگاران استان، اظهار کرد: توسعه و بهبود کیفیت خدمات مخابراتی به مشتریان سرلوحه اهداف مخابرات منطقه قرار گرفته است و براین اساس برگردان 357 سایت WLL استان، مطابق استانداردهای موجود بر روی سیستم موبایل انجام شده است.

 وی با اشاره به اینکه عملیات این برگردان در کمتر از 15 روز توسط همکاران منطقه به اتمام رسیده اظهارداشت: بهبود و ارتقاءکیفیت سرویسvoice  مشتریان، بهره مندی مشتریان از اینترنت GPRS و... از جمله مزایای قابل توجه برگردان سایت هایWLL می باشد .

مدیرمخابرات منطقه کردستان تصریح کرد : در حال حاضر تعداد 25 هزار سیم کارت قدیمی مشتریان با سیم کارتهای جدید تعویض شده است که مخابرات منطقه نیز آمادگی خود را نسبت به صدور سیم کارتهای دیگر در صورت تقاضای مشترکان اعلام می دارد.

حکمت افزود : تعویض این سیم کارتها به منظور بهره گیری مشتریان، از خدمات جدید است که به نوعی یکی از اقدامات تکمیلی برگردان سایت های WLL تلقی می شود .

 مکالمه این مشتریان بر اساس تعرفه های تلفن ثابت محاسبه خواهد شد

وی سیستم WLL را تشریح نمود و گفت: WLL سیستم تلفن خانگی است که در بعضی از روستاها و مناطق روستایی اگر دسترسی از طریق کابل کشی مقدور نباشد به صورت سیم کارت در اختیار مشترکین ساکن در روستاها قرار داده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه