English

مسئول مسابقات فوتسال ورزش محلات در گفتگوی اختصاصی با موج:

برگزاری مسابقات ورزشی با سلامت روانی جامعه همراه است

مهدی عبدل گفت: برگزاری مسابقاتی از این دست در بهره‌مندی اقشار ضعیفِ مناطق محروم و توانمند ساز از سرانه ورزشی و همین‌طور در ایجاد فضایی سالم و پرنشاط برای جوانان و دوری آن‌ها به‌خصوص جوانان این مناطق از اعتیاد مؤثر خواهد بود.

برگزاری مسابقات ورزشی با سلامت روانی جامعه همراه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، برای بررسی سلامت روانی نهاد خانواده، تفریحات سالم بسیار تاثیرگذار است و همچنین تفریح و اوقات فراغت منجر به کاهش آسیب های فردی و اجتماعی می شود. تحقیقات نشان داده است که هر چه تفریحات سالم در درون جامعه مهیا باشد؛ پویایی و بالندگی را شاهد خواهیم بود. برگزاری رویدادها و مسابقات ورزشی در سطوح مختلف ملی، استانی و محلی از جمله اقدام هایی است که به پویایی یک جامعه  وکاهش تنش های اجتماعی بسیار کمک خواهد کرد.

با توجه به نقش موثری که ورزش در افزایش نشاط اجتماعی و پویایی شهر می تواند داشته باشد، به سالن فردوسی همدان که اولین دوره مسابقات فوتسال محلات شهر همدان در آن جریان دارد رفتیم و با گرداننده این بازی ها در خصوص چگونگی آن به گفتگو نشستیم. متن کامل این گفتگو( همراه تصاویر) را در ذیل بخوانید:

 مهدی عبدل بابیان اینکه این دوره از مسابقات به‌طور خاص مربوط به جوانانِ محلاتِ محروم شهر است، گفت: این مسابقات را با الهام از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران جام دهه مبارک فجر نام‌گذاری کرده‌ایم تا اشتیاق جوانانِ ورزشکارِ ما با یاد و خاطره جوانانِ پرشورِ انقلاب همراه شود.

مهدی عبدل با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور 32 تیم از 55 تیم متقاضی ثبت نام تشکیل شده است اظهار داشت: این مسابقات در 8 گروه 4 تیمی با مشارکت نزدیک به 500 نفر در بازه زمانی 2 ماه به طول خواهد انجامید.

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات در بهره‌مندی اقشار ضعیفِ مناطق محروم و توانمند ساز از سرانه ورزشی و همین‌طور در ایجاد فضایی سالم و پرنشاط برای جوانان و دوری آن‌ها به‌خصوص جوانان این مناطق از اعتیاد مؤثر خواهد بود.

گرداننده این مسابقات گفت: شهرداری و شورای شهر مباحث مالی مرتبط به برگزاری مسابقات را به عهده گرفته‌اند، جایزه این جام فعلاً مشخص نیست اما به‌احتمال‌زیاد همچون سال‌های گذشته جوایز به‌صورت نقدی و غیر نقدی به برگزیدگان اهداء خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه