English

جانشین پلیس راه گیلان هشدار داد؛

لغزندگی جاده های گیلان به دلیل بارندگی

جانشین پلیس راه گیلان گفت: با توجه به بارش پراکنده باران و لغزنده بودن محور‌ها رانندگان با احتیاط بیشتری تردد کنند.

لغزندگی جاده های گیلان به دلیل بارندگی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سرهنگ جابر صفاری جانشین پلیس راه گیلان گفت: با توجه به بارش پراکنده باران و لغزنده بودن محور‌ها از جمله محور‌های کوهستانی رانندگان قبل از تردد در این محور‌ها تجهیزات خودشان را کنترل کنند و با احتیاط بیشتری تردد کنند.

وی با بیان اینکه، شهروندان و مسافران تا حد امکان از سفر‌های غیرضروری در محور‌های کوهستانی استان پرهیز کنند، افزود: در صورت تردد در این محور‌ها حتما به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

جانشین پلیس راه گیلان گفت: رانندگان می‌توانند با رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

سرهنگ جابر صفاری افزود: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی، ترافیک هم اکنون در همه محور‌های برون شهری استان گیلان عادی و روان است.

وی گفت: در شبانه روز گذشته ۱۲ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر این سوانح جاده‌ای ۱۴ نفر مجروح و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

جانشین پلیس راه گیلان با بیان اینکه بیشترین علل تصادفات انحراف به چپ، توجه نکردن به جلو و رعایت نکردن حق تقدم است تصریح کرد: رانندگان می‌توانند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه