English

مسئول برگزاری نمایشگاه پژوهش محور توسعه وسلامت،رفاه اجتماعی در گفتگو با موج:

نمایشگاه پژوهش محور توسعه و سلامت فرصت مناسبی برای اشتراک گذاری ایده های نوآورانه است

مسئول برگزاری نمایشگاه پژوهش محور توسعه وسلامت،رفاه اجتماعی گفت: نمایشگاه پژوهش محور توسعه وسلامت فرصت مناسبی برای اشتراک گذاری ایده های نوآورانه است تا اقدامات دانشی به چهار چوب آن مرکز محدود نشود وسایر کارکنان از آن ایده بهره ببرند.

نمایشگاه پژوهش محور توسعه و سلامت فرصت مناسبی برای اشتراک گذاری ایده های نوآورانه است

شکرالله ریاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان،  گفت: نمایشگاه پژوهش محور سلامت فرصت مناسبی برای اشتراک گذاری ایده حاصل از دانش وتجربه در جهت بهبود عملکرد وتحقق اهداف سازمانی گام بر می دارد وبرای همکاران حوزه بیمه ودرمان فرصتی فراهم کرده که اقدامات نوآورانه حاصل از کار فکری، دانشی مجموع کارکنانشان را به منصه ظهور بگذارند تا اقدامات دانشی به چهار چوب آن مرکز محدود نشود وسایر کارکنان از آن ایده بهره ببرند.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه پژوهش محور سلامت ورفاه اجتماعی اولین نمایشگاهی است که در مدیریت درمان استان اصفهان به همت دوستان ستادی وتابعه برگزار شد.

 معاون مالی اداری مدیریت درمان تأمین اجتماعی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه گرامیداشت هفته پژوهش وارائه دستاوردهای مدیریت درمان استان در طول سالهای اخیر است وفرصت مناسبی برای ارائه آنچه حاصل از تلاش فکری ،ایده پردازی وکارهای پژوهشی همکاران در حوزه های تابعه در سطح استان فراهم کرده است.

ریاحی بیان داشت: در بحث تألیفات مقالات واقدامات پژوهشی کارهای ارزشمندی انجام شده تجربیات ارزنده و خوب به صورت تصویری وگزارش ارائه شده است که بسیار قابل توجه ورضایت بخش است.

وی با بیان اینکه این کار حاصل فعالیت تیمی منسجم در تمام مجموعه ومسئولین وکارکنان مدیریت درمان استان بود،گفت: به عقیده من این نمایشگاه پیامد خوب وارزنده ای در آینده خواهد داشت.

نمایشگاه+توسعه+و+سلامت+رفاه+اجتماعی

مسئول برگزاری نمایشگاه پژوهش محور توسعه وسلامت،رفاه اجتماعی با بیان اینکه در حاشیه نمایشگاه برگزاری یک سری برنامه ها وکارگاه های آموزشی با نگاهی پژوهشی ومدیریت دانش در دستور کار بود،گفت: خوشبختانه تا امروز کارگاه ها با موفقیت برگزار شده،2 برنامه آموزشی در دو روز متوالی با موضوع مدیریت دانش برگزار شد که کلیه مسئولین شعب ومعاونین ایشان از اداره کل تأمین اجتماعی وکلیه مسئولین واحد های تابعه در حوزه درمان تأمین اجتماعی در این جلسه حضور داشتند واز کیفیت برنامه های ارائه شده بسیار راضی بودند.

معاون مالی اداری مدیریت درمان تأمین اجتماعی در ادامه مطلب فوق افزود:کارگاه تالار تجربه وایده شو برای صاحبان ایده در حوزه درمان وبیمه وجلسات هم اندیشی برای کارشناسان فناوری اطلاعات وکارپردازان مدیریت درمان وهمچنین منشی بیمارستان ها استان برگزار شد وبه تمام موضوعات مرتبط این حوزه ها پرداخته شده وبه صورت کلی همه شرکت کنندگان از خروجی جلسات راضی بودند.

 ریاحی در خصوص برون داد جلسات وکارگاه ها گفت: قرار شد یک سری اقدامات اصلاحی،و تصمیماتی برای ارتقاع کیفیت عملکرد این حوزه ها پیش رو قرار بگیرد.

مسئول برگزاری نمایشگاه پژوهش محور توسعه وسلامت، رفاه اجتماعی گفت:نمایشگاه فرصت مناسبی برای اشتراک گذاری ایده حاصل از دانش وتجربه در جهت بهبود عملکرد وتحقق اهداف سازمانی گام بر می دارد وبرای همکاران حوزه بیمه ودرمان فرصتی فراهم کرده که اقدامات نوآورانه حاصل از کار فکری، دانشی مجموع کارکنانشان را به منصه ظهور بگذارند تا اقدامات دانشی به چهار چوب آن مرکز محدود نشود وسایر کارکنان از آن ایده بهره ببرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه